Førsteinntrykket er at den sparker noe hardere enn debuten, i alle fall første halvdel. Litt vanskelig å danne seg noe særlig til inntrykk når det lyttes i bakgrunnen innimellom mating og bleieskift.Roberten skrev:Townes, førsteinntrykk om Second Nature ?
Jeg var en kjapp tur innom platebaren for å plukke den opp i går. I samme slengen plukket jeg med meg Eros, så det som skulle vært en avslappende fredag endte opp med at jeg var så avslappet at jeg sovnet i drosjebilen på vei hjem en del timer senere.
Mellom linjene her kan det virke som du drekker, Roberten?Roberten skrev:Townes, førsteinntrykk om Second Nature ?
Jeg var en kjapp tur innom platebaren for å plukke den opp i går. I samme slengen plukket jeg med meg Eros, så det som skulle vært en avslappende fredag endte opp med at jeg var så avslappet at jeg sovnet i drosjebilen på vei hjem en del timer senere.
Mellom linjene her tror eg det har foregått aromaterapi og fotmassasje av den svært så berloigende sorten. Roberten og Eros drekke? Det har eg vanskelig for å tro.rolfozzy skrev:Mellom linjene her kan det virke som du drekker, Roberten?Roberten skrev:Townes, førsteinntrykk om Second Nature ?
Her snurrer Wilco-In the Motor City.
Bra bootleg fra en konsert i Detroit 21/2-97
Mens barnebarnet roper "Dans, farfar, dans."
Så til de grader, fozzy. Takk og lov.rolfozzy skrev:Mellom linjene her kan det virke som du drekker, Roberten?Roberten skrev:Townes, førsteinntrykk om Second Nature ?
Her snurrer Wilco-In the Motor City.
Bra bootleg fra en konsert i Detroit 21/2-97
Mens barnebarnet roper "Dans, farfar, dans."
;Ddag1234 skrev:For å roe nerven (den siste jeg har igjen) og forhindre et parapsykotisk sammenbrudd:
Pat Metheny/Brad Mehldau - Metheny/Mehldau
Det er grusomt. Hvis du vil ha meg til å bryte sammen raskt, så trenger du ikke Guantanamo og waterboarding. Bare be meg skifte batteri i varmtvannstanken! Da cracker jeg i løpet av minutter.lars_erik skrev:;Ddag1234 skrev:For å roe nerven (den siste jeg har igjen) og forhindre et parapsykotisk sammenbrudd:
Pat Metheny/Brad Mehldau - Metheny/Mehldau
Teknikk er morosamt![]()
Din nazist!lars_erik skrev:
Du, med din proffesjon, har store problemer med å følge instrukser! "Jobbe ikke på egenhånd" skal ikke tolkes!dag1234 skrev:Din nazist!lars_erik skrev:
Din kommunist! Du vil ha alle til å gå i takt. I din takt.lars_erik skrev:Du, med din proffesjon, har store problemer med å følge instrukser! "Jobbe ikke på egenhånd" skal ikke tolkes!dag1234 skrev:Din nazist!lars_erik skrev:
![]()
:'(dag1234 skrev:Din kommunist! Du vil ha alle til å gå i takt. I din takt.lars_erik skrev:Du, med din proffesjon, har store problemer med å følge instrukser! "Jobbe ikke på egenhånd" skal ikke tolkes!dag1234 skrev:Din nazist!lars_erik skrev:
![]()
Det er ikke det store problemet. Det store problemet er hvordan Beth Hart påvirker hans sentralnervesystem. Det har en dårlig effekt på mitt sentralnervesystem. Den plagsomt uskolerte vibratoen hennes gir meg frysninger av den feile sorten, rett og slett. Da hjelper det lite at jeg kjeder meg i tillegg.dag1234 skrev:Din kommunist! Du vil ha alle til å gå i takt. I din takt.lars_erik skrev:Du, med din proffesjon, har store problemer med å følge instrukser! "Jobbe ikke på egenhånd" skal ikke tolkes!dag1234 skrev:Din nazist!lars_erik skrev:
![]()
Baluba, du aner ikke hvilke lidelser Dag utsetter meg for. Og det skyldes slett ikke denne damens vibratorbaluba skrev:Det er ikke det store problemet. Det store problemet er hvordan Beth Hart påvirker hans sentralnervesystem. Det har en dårlig effekt på mitt sentralnervesystem. Den plagsomt uskolerte vibratoen hennes gir meg frysninger av den feile sorten, rett og slett. Da hjelper det lite at jeg kjeder meg i tillegg.dag1234 skrev:Din kommunist! Du vil ha alle til å gå i takt. I din takt.lars_erik skrev:Du, med din proffesjon, har store problemer med å følge instrukser! "Jobbe ikke på egenhånd" skal ikke tolkes!dag1234 skrev:Din nazist!lars_erik skrev:
![]()
Her i huset regnes Powerage som tøffere enn toget, ja tøffere enn Highway To Hell også.
Vibrator? Jeg trodde hun holdt seg til sprøyter og slikt. Vibrator trenger vel ikke hun som har fans i hver havn som sikkert gir hifi-en sin for et nyp med damen? Ikke vet jeg, men noen gutter tenner jo på junkie-damer... Nei, nå var jeg skikkelig slem. Hun har visstnok lagt av seg slike vaner, men jeg tenker fortsatt gråpus når jeg ser bilder av henne. Men jeg forstår i og for seg dine problemer slik du fremstiller dem. Har selv mye kontakt med Dag-en, og han er ikke helt trygg... men likevel snill som Dagen er lang.lars_erik skrev:Baluba, du aner ikke hvilke lidelser Dag utsetter meg for. Og det skyldes slett ikke denne damens vibratorbaluba skrev:Det er ikke det store problemet. Det store problemet er hvordan Beth Hart påvirker hans sentralnervesystem. Det har en dårlig effekt på mitt sentralnervesystem. Den plagsomt uskolerte vibratoen hennes gir meg frysninger av den feile sorten, rett og slett. Da hjelper det lite at jeg kjeder meg i tillegg.dag1234 skrev:Din kommunist! Du vil ha alle til å gå i takt. I din takt.lars_erik skrev:Du, med din proffesjon, har store problemer med å følge instrukser! "Jobbe ikke på egenhånd" skal ikke tolkes!dag1234 skrev:Din nazist!lars_erik skrev:
![]()
Her i huset regnes Powerage som tøffere enn toget, ja tøffere enn Highway To Hell også.![]()