han er en nepedag1234 skrev:Se de buksene, Herrejemini. Og passformen på trøyen. Det er kun ett ord som som kan brukes her: mislykket. Huff og fysj.65finger skrev:dressen? og slipset?dag1234 skrev:Fant dette! En grusom affære som burde kunne brukes som kjemisk kastrering i all sin impotents. Den har han gravd dypt i søpla for å finne, altså. Eller stjelt fra mor sin.
Og han som har penger til å få laget seg det beste som britisk skredderkunst kan oppvise, det er av det aller beste i verden.
Ikke til å forstå. Må ha fått apopleksi eller noe tilsvarende. :'(
Nepe er for dårlig. Og jeg har ikke hørt den i udannede former heller, for den lar seg ikke høre.lars_erik skrev:^Nepe er da godt, fingern![]()
På Reperbahn er det mang slags trøst å finne, jfr. det fine coverbildet til Tom Waits. Få har fanget stemningen i det forsofne delen av Hamburg så godt som den svenske fotografen som tok det bildet. Navnet er på tungespissen, hvis jeg bare kunne... Fin trøst i Waits også. Tror jeg spiller den platen, og drømmer meg bort, under de beskyttende vingene til en robust madam på en luguber bar i Hamburg.dag1234 skrev:Tom Waits - Rain Dogs Spiller denne nå, og tenker på at selv store gutter trenger tørst og omsorg noen ganger.
Jeg bor i Bergen, men er på Karmøy både titt og ofte. Mulig du har truffet meg også. Det var jo endel ukjente ansikter (for meg) på butikken til Ove i Haugesund. I Skudenes har det vært mindre ukjente å møte. Men det kan sikkert komme på tale å møtes en gang når jeg er på holmen. Kanskje du kjenner Dr. Evil?bambadoo skrev:Må møtes en gang. Du bør (så vidt eg forstår på Karmøy?) . Selv bor jeg i HGSD og kjenner endel hifffi interesserte her.
Der var navnet, og du har helt rett. Sett bort fra at det blir litt mye Morrisey nå. På tide du tar deg en liten pause, før du blir helt morrifisert.dag1234 skrev:Baluba@ bildet er helt riktig tatt på Reperbahn av Anders Petersen. Det er en røff ømhet som gir meg tanker om en Kåre Kivijârvi, min (kanskje) favoritt. Jaffal når det kommer til portretter.
Morrissey - Wauxhall and I
Hehe. Nå har jeg aldri holdt tanta for noen skjønnhet, men på det coveret er han da ganske kjekk. Men det var kanskje ikke på den måten du mente det...baluba skrev:Der var navnet, og du har helt rett. Sett bort fra at det blir litt mye Morrisey nå. På tide du tar deg en liten pause, før du blir helt morrifisert.dag1234 skrev:Baluba@ bildet er helt riktig tatt på Reperbahn av Anders Petersen. Det er en røff ømhet som gir meg tanker om en Kåre Kivijârvi, min (kanskje) favoritt. Jaffal når det kommer til portretter.
Morrissey - Wauxhall and I
Det er sjelden et vakkert skue når folk blir morrifisert.
Nå er du en uskikkelig, ukonsentrert elev! Og jeg har feriedag1234 skrev:The Antlers - Hospice
Så sant, så sant.RojohII skrev:Kan ikke gå gæernt når man kjører Also Sprach Zarathustra som intro på showet.
![]()
Har aldri kunnet gå i takt.lars_erik skrev:Nå er du en uskikkelig, ukonsentrert elev! Og jeg har feriedag1234 skrev:The Antlers - Hospice
Følg med!
Dette er målet nå.
Er ikke overrasketdag1234 skrev:Har aldri kunnet gå i takt.lars_erik skrev:Nå er du en uskikkelig, ukonsentrert elev! Og jeg har feriedag1234 skrev:The Antlers - Hospice
Følg med!
Dette er målet nå.
Og hadde klippekort på rektors kontor med konstant trussel om utvisning.
Fikk dårlige nerver.lars_erik skrev:Mens skjegget når bakken.
Braun 5 Series!dag1234 skrev:Fikk dårlige nerver.lars_erik skrev:Mens skjegget når bakken.
http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=857834
No shit Sherlock.lars_erik skrev:Braun 5 Series!dag1234 skrev:Fikk dårlige nerver.lars_erik skrev:Mens skjegget når bakken.
http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=857834
Fotografen du ikke kommer på heter Anders Petersen. Han gjorde en serie bilder fra Cafe`Lehmitz.Her vanket tydeligvis en del folk som var ute på de skrå bredder.Tror bildet heter Rose and Lily,-etter personene.baluba skrev:På Reperbahn er det mang slags trøst å finne, jfr. det fine coverbildet til Tom Waits. Få har fanget stemningen i det forsofne delen av Hamburg så godt som den svenske fotografen som tok det bildet. Navnet er på tungespissen, hvis jeg bare kunne... Fin trøst i Waits også. Tror jeg spiller den platen, og drømmer meg bort, under de beskyttende vingene til en robust madam på en luguber bar i Hamburg.dag1234 skrev:Tom Waits - Rain Dogs Spiller denne nå, og tenker på at selv store gutter trenger tørst og omsorg noen ganger.
Jeg bor i Bergen, men er på Karmøy både titt og ofte. Mulig du har truffet meg også. Det var jo endel ukjente ansikter (for meg) på butikken til Ove i Haugesund. I Skudenes har det vært mindre ukjente å møte. Men det kan sikkert komme på tale å møtes en gang når jeg er på holmen. Kanskje du kjenner Dr. Evil?bambadoo skrev:Må møtes en gang. Du bør (så vidt eg forstår på Karmøy?) . Selv bor jeg i HGSD og kjenner endel hifffi interesserte her.