Etter tips i en annen tråd.
Vedlegg
-
10.6 KB Visninger: 129
|
Joda, det går an å lytte til men noen stor vekkelse ble det ikke. Litt på kanten av min smak. Jeg har nok både hørt om dem og lyttet til dem fra før, men det ga nok ikke mer inntrykk at navnet ikke ble assosiert til så mye. Sorry Finger´n :-\. Hver sin smak. Jeg har forresten sett deg som en musikalsk broder til ErosLOveKing og har kanskje linket deg for mye til skitten garasjerock? Hvor er Eros´n forresten? Har han pult enda mer uten drakt?dag1234 skrev:Screaming Trees - Sweet oblivion
Screaming Trees er slettes ikke ulyttbar, etter en halvannen gløtt inn til dem.
Liker alle platene men spesielt de 2 siste.Lyngen skrev:Gikk videre med denne;
![]()
Så langt synes den betydelig bedre?
Nei, nei, nei!!!dag1234 skrev:Denne er til Lyngen. Benyttes på sproget.
Dette skal plaskes i ansiktetlars_erik skrev:Nei, nei, nei!!!dag1234 skrev:Denne er til Lyngen. Benyttes på sproget.
Man bruker da ikke Chanel.
Armani? Ok, Chanel ble valgt som representant for parfyme og var ikke mer utplukket enn som så.lars_erik skrev:Nei, nei, nei!!!dag1234 skrev:Denne er til Lyngen. Benyttes på sproget.
Deodoranten også? :65finger skrev:Dette skal plaskes i ansiktetlars_erik skrev:Nei, nei, nei!!!dag1234 skrev:Denne er til Lyngen. Benyttes på sproget.
Selvsagt. Fingeren kjører stil og vet hva som gjelder ;D.65finger skrev:Dette skal plaskes i ansiktetlars_erik skrev:Nei, nei, nei!!!dag1234 skrev:Denne er til Lyngen. Benyttes på sproget.
?dag1234 skrev:Denne er til Lyngen. Benyttes på sproget.
![]()
Tenkte du kanskje kunne parfymere språket. Er ikke vant med at du banner så mye. Men så kom jeg på at du har vært på lang tur, og det gjør jo ett og annet med en mann.Lyngen skrev:?dag1234 skrev:Denne er til Lyngen. Benyttes på sproget.
![]()
Å ja, nei jeg pleier å banne bare når jeg er sint. Pccsssyyy .... psccccyyyyy.....dag1234 skrev:Tenkte du kanskje kunne parfymere språket. Er ikke vant med at du banner så mye. Men så kom jeg på at du har vært på lang tur, og det gjør jo ett og annet med en mann.Lyngen skrev:?dag1234 skrev:Denne er til Lyngen. Benyttes på sproget.
![]()
M83. stemte ikke helt hos meg. Dannet eller forbannet.Lyngen skrev:![]()
Meget godt førsteinntrykk, men fikk sist en fornemmelse at den ikke holder nivået helt. Vi får se ....
Wie denkst? Eg er ikkje helt overbevist ennå. Virker slappere enn den forrige i alle fall, som eg likte svært godt.united59 skrev:Scott H. Biram - Bad Ingredients
![]()
Er ikke av de største fansen hans, kjenner fra før kun den der Graveyard Shift plata, tror ikke denne kommer opp der.Townes skrev:Wie denkst? Eg er ikkje helt overbevist ennå. Virker slappere enn den forrige i alle fall, som eg likte svært godt.united59 skrev:Scott H. Biram - Bad Ingredients
Faen, da må jeg finne noe annet. Hva synes du om søskene fra Australia da? Angus og Julia Stone?dag1234 skrev:M83. stemte ikke helt hos meg. Dannet eller forbannet.Lyngen skrev:![]()
Meget godt førsteinntrykk, men fikk sist en fornemmelse at den ikke holder nivået helt. Vi får se ....