- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Bob Dylan - Live 1975
Vedlegg
-
45 KB Visninger: 132
En god måte å starte dagen på.Bent skrev:Tar en Bob jeg og
Dylan - Highway 61 Revisited
![]()
Det kan man med sikkerhet si at han ikke var.dag1234 skrev:Lars Lillo-Stenberg - Å, var jeg en sangfugl
Hver fugl synger med sitt nebb, så bare ikke vær nebbete! Bare tenk på Andrej Nebb.lars_erik skrev:Det kan man med sikkerhet si at han ikke var.dag1234 skrev:Lars Lillo-Stenberg - Å, var jeg en sangfugl
Det var han gærningen som kasta ut et Steinway-flygel gjennom vinduet. Fra 3. etage.dag1234 skrev:Hver fugl synger med sitt nebb, så bare ikke vær nebbete! Bare tenk på Andrej Nebb.lars_erik skrev:Det kan man med sikkerhet si at han ikke var.dag1234 skrev:Lars Lillo-Stenberg - Å, var jeg en sangfugl
Det var vel et piano sluppet fra en kran. Yamaha om jeg ikke husker feil.lars_erik skrev:Det var han gærningen som kasta ut et Steinway-flygel gjennom vinduet. Fra 3. etage.dag1234 skrev:Hver fugl synger med sitt nebb, så bare ikke vær nebbete! Bare tenk på Andrej Nebb.lars_erik skrev:Det kan man med sikkerhet si at han ikke var.dag1234 skrev:Lars Lillo-Stenberg - Å, var jeg en sangfugl
Gode Gud, må du begynne å følge med i timene! Har du ikke studert musikk til og med? Jeg ser mine sure skattekroner fly rett i dass. Snakk om bortkasta kroner.lars_erik skrev:^Husker at det var en kran, men trodde det var Steinway. Gal under skalpen, okke som :![]()
Både du og Lyngen... huff og huff, nei og nei. Her er altså et eksempel på hvordan man dyrker ignoransen og setter uvit som det høyeste ideal.lars_erik skrev:^Sier som Lyngen; disse skrikende trærne har man aldri hørt. Og man er stolt av det 8)
Galskap er bra. Man får i det minste seg en ordentlig latter ;DBurnt_Island skrev:En bra måte å være gal under skalpen på!
Artig skrue han der. Ikke så gal egentlig, heller selvstendig. Kjekk låt.Burnt_Island skrev:
En bra måte å være gal under skalpen på!
Jeg skal også lytte på den der, men må se til å få ned noen ord om Wilco. The Whole Love vil nok dominere i noen timer nå.dag1234 skrev:Screaming Trees - Sweet oblivion
Lyngen på tyttebærtur. Ja det setter nok dype spor i kropp og sjel vil jeg tro.Lyngen skrev:Jeg skal også lytte på den der, men må se til å få ned noen ord om Wilco. The Whole Love vil nok dominere i noen timer nå.dag1234 skrev:Screaming Trees - Sweet oblivion
Å.... Det er så deilig med en dag hvor jeg ikke må noenting utenfor ytterdøren. En ordentlig hjemme dag. I går ble det nesten 7 timer i marka (svært ulendt) så jeg kan nesten ikke gå uansett 8).
Den var nydelig å skue.65finger skrev: