Kan anbefale denne. En helstøpt plate fra Plant. Mye innslag av country her. Han er best da, imo. Fra 2005.lars_erik skrev:Da går man løs på denne.
Robert Plant - Mighty Rearranger
|
Kan anbefale denne. En helstøpt plate fra Plant. Mye innslag av country her. Han er best da, imo. Fra 2005.lars_erik skrev:Da går man løs på denne.
Robert Plant - Mighty Rearranger
Mange rare lister, vet duHansern skrev:Prøver å forstå denne.(Og det er ikke ment som en spøk.) Rangeres som det beste album gjennom tidene, må finne ut av hva jeg har gått glipp av.
Me 2. Kjøpte "2CD Experience Version" i dag. Har så langt ikke fått hørt live-cden som følger med.Bent skrev:Pink Floyd - Dark Side Of The Moon
![]()
Er nå ihvertfall 2-3 klassikere på denne plata, men skal være enig i at det er noe uforståelig på den også.Hansern skrev:Prøver å forstå denne.(Og det er ikke ment som en spøk.) Rangeres som det beste album gjennom tidene, må finne ut av hva jeg har gått glipp av.
Lytt igjennom noen ganger før du feller endelig domlars_erik skrev:Blir nødt til å prøve Fingers favoritt, jeg også![]()
Så langt høres det bra ut.65finger skrev:Lytt igjennom noen ganger før du feller endelig domlars_erik skrev:Blir nødt til å prøve Fingers favoritt, jeg også![]()
Den vokste veldig på meg.lars_erik skrev:Så langt høres det bra ut.65finger skrev:Lytt igjennom noen ganger før du feller endelig domlars_erik skrev:Blir nødt til å prøve Fingers favoritt, jeg også![]()
Beste på plata imo:lars_erik skrev:Så langt høres det bra ut.65finger skrev:Lytt igjennom noen ganger før du feller endelig domlars_erik skrev:Blir nødt til å prøve Fingers favoritt, jeg også![]()
Flott låt, og veldig fin koring. Slikt har man sansen for. Veldig Beatles-aktig. Fra Abbey Road. Har noen hint om Pink Floyd også.65finger skrev:Fantastisk låt!
ingen dårlig referanselars_erik skrev:Flott låt, og veldig fin koring. Slikt har man sansen for. Veldig Beatles-aktig. Fra Abbey Road.65finger skrev:Fantastisk låt!
Da er hele plata hørt gjennom. Flott plate, som jeg kommer til å høre mer på.65finger skrev:Den vokste veldig på meg.lars_erik skrev:Så langt høres det bra ut.65finger skrev:Lytt igjennom noen ganger før du feller endelig domlars_erik skrev:Blir nødt til å prøve Fingers favoritt, jeg også![]()
du kan kaste alle de andre versjonene og høre på live innspillingen en gang til. Den tilfører DSOTM mer enn ulike innspillingskvaliteter noensinne vil gjøre. Det er ikke sikkert du liker den, men det er den eneste versjonen som tilfører noe nytt..torem skrev:Me 2. Kjøpte "2CD Experience Version" i dag. Har så langt ikke fått hørt live-cden som følger med.Bent skrev:Pink Floyd - Dark Side Of The Moon
![]()
(det er for øvrig umulig å håntere cd-coveret uten å få 1000 fingermerker på det. Klarer du å unngå det bruker du enten hansker eller er død!)
På meg også. Første par gangene jeg hørte gjennom den hørtes det veldig ordinært og fryktelig snilt ut og jeg skjønte ikke helt hva som var så sabla bra. Men så begynte flere forskjellige kvaliteter å tre frem. Super skive.65finger skrev:Den vokste veldig på meg.lars_erik skrev:Så langt høres det bra ut.65finger skrev:Lytt igjennom noen ganger før du feller endelig domlars_erik skrev:Blir nødt til å prøve Fingers favoritt, jeg også![]()