K
Kaare G. Opsahl
Gjest
i sengen fortsatt
Vedlegg
-
107.2 KB Visninger: 164
|
Flaska har tatt deg? 8)65finger skrev:i sengen fortsatt
Skal man lytte til den, må man først bolte seg fast. Ellers flyr man avgårde. I LSD-rus :.Marcus skrev:Nei, dette triste skurtreskeriet må av-gubbes og opp-progges!
![]()
Steven Wilson - Grace for Drowning.
En av de desidert sterkeste progutgivelsene i år, visstnok.
Intetsigende vås ???lars_erik skrev:Mens man snart må til med hjertestarter og munn til munn... ???
Nei, og uten det nekter jeg å høre på Steven Wilson :'(dag1234 skrev:Var det noen som hadde syre å dele?
M83. - Hurry up, we're dreaming
lars_erik du er ei luremus! Nå var jeg godt i gang med å glede meg.lars_erik skrev:Nei, og uten det nekter jeg å høre på Steven Wilson :'(dag1234 skrev:Var det noen som hadde syre å dele?
Man risikerer jo enten å drukne eller ta Trappa til Himmelen.
Det lyttes til denne, og den kan glede guder ;Ddag1234 skrev:lars_erik du er ei luremus! Nå var jeg godt i gang med å glede meg.lars_erik skrev:Nei, og uten det nekter jeg å høre på Steven Wilson :'(dag1234 skrev:Var det noen som hadde syre å dele?
Skeptisk...lars_erik skrev:Det lyttes til denne, og den kan glede guder ;Ddag1234 skrev:lars_erik du er ei luremus! Nå var jeg godt i gang med å glede meg.lars_erik skrev:Nei, og uten det nekter jeg å høre på Steven Wilson :'(dag1234 skrev:Var det noen som hadde syre å dele?
Ja, men man trenger ikke tro på gudene...dag1234 skrev:Skeptisk...lars_erik skrev:Det lyttes til denne, og den kan glede guder ;Ddag1234 skrev:lars_erik du er ei luremus! Nå var jeg godt i gang med å glede meg.lars_erik skrev:Nei, og uten det nekter jeg å høre på Steven Wilson :'(dag1234 skrev:Var det noen som hadde syre å dele?
Ordentlig prog, altså? Slik den skal være?Dazed skrev:Lars_Erik: Du sjekket ut Opeth's Deliverance her forleden. Du burde gi den nye skiva deres "Heritage" en sjanse også. Dette er gammeldags progrock med fløyte og alt.![]()
For noe sludder. En gang var jeg helt inne i vestibulen hos NTH skal jei si dei. Jei var faktisk på vei til Snåsa.lars_erik skrev:Ja, men man trenger ikke tro på gudene...dag1234 skrev:Skeptisk...lars_erik skrev:Det lyttes til denne, og den kan glede guder ;Ddag1234 skrev:lars_erik du er ei luremus! Nå var jeg godt i gang med å glede meg.lars_erik skrev:Nei, og uten det nekter jeg å høre på Steven Wilson :'(dag1234 skrev:Var det noen som hadde syre å dele?
Det holder med å spille plata. Men, du gikk jo aldri salige NorgesTekniskeHøyskole, så det lar seg nok ikke gjøre ::
:
![]()
Takk for advarslen! Tverrfløytealarmen har gåttDazed skrev:Lars_Erik: Du sjekket ut Opeth's Deliverance her forleden. Du burde gi den nye skiva deres "Heritage" en sjanse også. Dette er gammeldags progrock med fløyte og alt.![]()
Det er den eneste godkjente definisjonen på prog! Det skal!!! være med fløyte. Ellers er der ikke prog!65finger skrev:Takk for advarslen! Tverrfløytealarmen har gåttDazed skrev:Lars_Erik: Du sjekket ut Opeth's Deliverance her forleden. Du burde gi den nye skiva deres "Heritage" en sjanse også. Dette er gammeldags progrock med fløyte og alt.![]()
det blir ikke bra selv om det er svenskt og hypet! bjeller og grønt tøy Pføy!!lars_erik skrev:Da skrider man til verket. Første låt høres ut som at salige Jan Johanson (Jazz på svenska) har gjenoppstått ???
Etter to låter, er jeg ikke særlig imponert. Dette er langt fra i klasse med Jethro Tull, som er progens oldeforeldre, besteforeldre, foreldre og barn.65finger skrev:det blir ikke bra selv om det er svenskt og hypet! bjeller og grønt tøy Pføy!!lars_erik skrev:Da skrider man til verket. Første låt høres ut som at salige Jan Johanson (Jazz på svenska) har gjenoppstått ???
Jeg har to mulige forklaringer på dette besynderlige fenomen; enten har lars_erik tatt for mye syre, eller så har han tatt for lite.65finger skrev:det blir ikke bra selv om det er svenskt og hypet! bjeller og grønt tøy Pføy!!lars_erik skrev:Da skrider man til verket. Første låt høres ut som at salige Jan Johanson (Jazz på svenska) har gjenoppstått ???
Fløyta fungerer som en advarsel.lars_erik skrev:Det er den eneste godkjente definisjonen på prog! Det skal!!! være med fløyte. Ellers er der ikke prog!65finger skrev:Takk for advarslen! Tverrfløytealarmen har gåttDazed skrev:Lars_Erik: Du sjekket ut Opeth's Deliverance her forleden. Du burde gi den nye skiva deres "Heritage" en sjanse også. Dette er gammeldags progrock med fløyte og alt.![]()