Sydonia.
Given to distroyers.
Given to distroyers.

Word!Townes skrev:Bobby "Blue" Bland - Two steps from the blues
![]()
Av og til glemmer eg å høre denne ved jevne mellomrom. Dette er ganske så sløkket bra!
Pløyer gjennom no. Finurlige komp sålangt. Kjenner ikkje denne Henry. Men skjønner at det i arkivet bør dykkes.Townes skrev:Joe Henry Reverie
![]()
Får ikkje helt taket på denne. Den forblir "helt grei" for min del. Litt skuffet over Henry denne gangen.
Enig med Townes. Denne tar ikke av her i heimen. Jeg synes fremdeles Civilians er den beste.Brasse skrev:Pløyer gjennom no. Finurlige komp sålangt. Kjenner ikkje denne Henry. Men skjønner at det i arkivet bør dykkes.Townes skrev:Joe Henry Reverie
![]()
Får ikkje helt taket på denne. Den forblir "helt grei" for min del. Litt skuffet over Henry denne gangen.
Nå er jeg veldig skuffet over deg :-[dag1234 skrev:The Deep Dark Woods - The place I left behind
Har lagt bak meg en fryktelig helg, vær grei.Lyngen skrev:Nå er jeg veldig skuffet over deg :-[dag1234 skrev:The Deep Dark Woods - The place I left behind. Noen her lurte meg i fella :-X.
Kanke høre på musikk på jobben :-\, men på vei til arbeide ble det valgt Lhasa når Led ZepII ikke funka.
Jethro Tull`s fantastisk julealbum. Obligatoriskdag1234 skrev:Vi holder motet oppe, og lar bygones be bygones. Alt er en overgang sa reven, han ble flådd...
Hva er det der lars_erik?
Nå er det jul i Japan. Du tuller i vei og alle er kjent med dine evner som sitatfjusker. Skjønner ikke hva du babler om...lars_erik skrev:Det er jul snart ;D
lars_erik skrev:^ ;D
Trivelig fyr.
Det var ikke et pent svar på en hyggelig kommentar :'(dag1234 skrev:^ Fjomp.
Skulle bare visst hvordan jeg er når jeg vil være utrivelig... Din fjuskehippie.lars_erik skrev:lars_erik skrev:^ ;D
Trivelig fyr.Det var ikke et pent svar på en hyggelig kommentar :'(dag1234 skrev:^ Fjomp.
;Ddag1234 skrev:Skulle bare visst hvordan jeg er når jeg vil være utrivelig... Din fjuskehippie.lars_erik skrev:lars_erik skrev:^ ;D
Trivelig fyr.Det var ikke et pent svar på en hyggelig kommentar :'(dag1234 skrev:^ Fjomp.
Etter at en eller annen partypooper nevnte lyden, så klarer jeg ikke la være å legge merke til at den ikke er spesielt god. Kjipt, for musikken er flott.Lyngen skrev:Har hatt mange runder med denne fantasiske flotte plata;
![]()
Bon Iver - Bon Iver
Eh? Det er god lyd fra Focalene mine, så de gjør kanskje gråstein til gull :dag1234 skrev:Etter at en eller annen partypooper nevnte lyden, så klarer jeg ikke la være å legge merke til at den ikke er spesielt god. Kjipt, for musikken er flott.
Jeg setter den på en gang til, og sjekker om gneldrefaktoren har avtatt - hvis Gud og Soppen vil.Lyngen skrev:Eh? Det er god lyd fra Focalene mine, så de gjør kanskje gråstein til gull :dag1234 skrev:Etter at en eller annen partypooper nevnte lyden, så klarer jeg ikke la være å legge merke til at den ikke er spesielt god. Kjipt, for musikken er flott.? Veldig dårlig dynamikk, men det er dessverre slik omtrent alle er.