Det ender nok med det, jaMr-T skrev:Kan du ikke heller bare spille Jethro Tull da ? Der er alle låter bra. ;D
Det ender nok med det, jaMr-T skrev:Kan du ikke heller bare spille Jethro Tull da ? Der er alle låter bra. ;D
Det er rart det der, gitt. Det skal være progressivt, men er det ikke slik det alltid har vært, er det ikke progressivt! ;D Man kan bli forvirret av mindre.lars_erik skrev:Det er den eneste godkjente definisjonen på prog! Det skal!!! være med fløyte. Ellers er der ikke prog!
Jeg trodde det var "låter over ti minutter og rare bukser", forresten.lars_erik skrev:Det er den eneste godkjente definisjonen på prog! Det skal!!! være med fløyte. Ellers er der ikke prog!
hvis han har med seg kun førsteplate og går etter en time er det greitlars_erik skrev:@Dazed, plata virker ujevn, men til tider er den bra. Skal gi den litt mer tid. Men nå banka Ian Adersson på døra. Og da åpner man!![]()
lars_erik skrev:Stand up og Benefit er to sterkt undervurderte plater. Fantastisk musikk. Jeg kjenner jeg snart går inn i min jevnlige Jethro Tull-fase 8)
Har blitt så vant til nedturer fra den kanten at jeg nå registrerer det bare med et skuldertrekk. Det fine med tv er at en kan skru av lyden i det minste.lars_erik skrev:^Flott plate, mens Strømsgodset massakrerer drittlaget fra Nidaros ???
Ja, her er lyden ikke på. Derimot musikktorem skrev:Har blitt så vant til nedturer fra den kanten at jeg nå registrerer det bare med et skuldertrekk. Det fine med tv er at en kan skru av lyden i det minste.lars_erik skrev:^Flott plate, mens Strømsgodset massakrerer drittlaget fra Nidaros ???
Heavy Horses er ganske bra. Men mesterverket, det er Songs From The Wood ;DMr-T skrev:Apropos Jethro Tull. Jeg fikk helt dilla på Tull etter konserten på Sentrum Scene i fjor. Det var bare så sabla bra!
Men de har ikke vært så altfor progressive etter Songs from the Woods synes jeg. Dvs. det har ikke kommet så mye etter den skiva som jeg synes er bedre enn hva de gjorde før. Men bevares....
Så, så. Voksne mann og alt. Ta en Ibux, legge seg under dyna- med hendene over, og sov bort feberen65finger skrev:lars_erik skrev:Stand up og Benefit er to sterkt undervurderte plater. Fantastisk musikk. Jeg kjenner jeg snart går inn i min jevnlige Jethro Tull-fase 8)![]()
;DMr-T skrev:Ja jo ... Aqualung er oppi toppsjiktet den og. Og This was, Stand up, Benefit, Thick as a brick.....
Jaja...lars_erik skrev:LSD!
Faen hvor herlig
Har blitt til at jeg har spillt denne lite selv om jeg synes den er bra. Jeg er nok litt på og av fan.Lyngen skrev:
Dag, jeg kunne sendt deg en link på denne flotte plata. Men, den teknikken, du vet.... :dag1234 skrev:Gudommeliglars_erik skrev:Heaven is a place on earth!
Faen hvor herlig![]()
![]()
Finnes den i 78 rpm i Spotify så er jeg berget.lars_erik skrev:Dag, jeg kunne sendt deg en link på denne flotte plata. Men, den teknikken, du vet.... :dag1234 skrev:Gudommeliglars_erik skrev:Heaven is a place on earth!
Faen hvor herlig![]()
![]()
![]()