- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Den er fantastisk god.cybervision_ skrev:![]()
Ingen vei utenom gitt...
Setter den på sjøl.
Den er fantastisk god.cybervision_ skrev:![]()
Ingen vei utenom gitt...
Bra start på dagen, hiver på gamle Bob på vinyl jeg dadag1234 skrev:Den er fantastisk god.cybervision_ skrev:![]()
Ingen vei utenom gitt...
Setter den på sjøl.
lars_erik skrev:For å korte ned ventetiden på Herren.
Oh yes, og en god fortsettelse her:JanR skrev:Bra start på dagen, hiver på gamle Bob på vinyl jeg da
/jan
Samme herre er på besøk her også. En god kopp kaffe og Finn er ingen dum kombinasjon.lars_erik skrev:Da er ventetiden over, og Herren er ankommet![]()
Flott programvta skrev:Samme herre er på besøk her også. En god kopp kaffe og Finn er ingen dum kombinasjon.lars_erik skrev:Da er ventetiden over, og Herren er ankommet![]()
![]()
Det er ikke mange av sendingene jeg har gått glipp av, og det er nedtur i heimen her hver gang Finn må vike plass for en eller annen sportsending.lars_erik skrev:Flott programvta skrev:Samme herre er på besøk her også. En god kopp kaffe og Finn er ingen dum kombinasjon.lars_erik skrev:Da er ventetiden over, og Herren er ankommet![]()
![]()
![]()
Enig. Jeg får det med meg såfremt jeg har mulighet. Sport er da også noe svineri, med svette og gørr.vta skrev:Det er ikke mange av sendingene jeg har gått glipp av, og det er nedtur i heimen her hver gang Finn må vike plass for en eller annen sportsending.lars_erik skrev:Flott programvta skrev:Samme herre er på besøk her også. En god kopp kaffe og Finn er ingen dum kombinasjon.lars_erik skrev:Da er ventetiden over, og Herren er ankommet![]()
![]()
![]()
Fy fader, det er den dårligste plata jeg noensinne har hørt, på alle mulige parametre. Fikk den i en stafett en gang og slet meg gjennom.lars_erik skrev:Finn has left the building, og da spilles denne. Mens man hører at gjenforeningskonserten med Prudence i Rock City i går kveld var magisk :'(
Ikke deres beste, nei. Lyden er også elendig på CD.cybervision_ skrev:Fy fader, det er den dårligste plata jeg noensinne har hørt, på alle mulige parametre. Fikk den i en stafett en gang og slet meg gjennom.lars_erik skrev:Finn has left the building, og da spilles denne. Mens man hører at gjenforeningskonserten med Prudence i Rock City i går kveld var magisk :'(
Kone?dag1234 skrev:John Coltrane Quartet - Cresent Deilig lørdagsmusikk etter å ha gitt kone og unger ei stripe.
Jeg har mange skjulte sider, lars_erik. Bl a et hemmelig liv som gift familiefar og hustyrann.lars_erik skrev:Kone?dag1234 skrev:John Coltrane Quartet - Cresent Deilig lørdagsmusikk etter å ha gitt kone og unger ei stripe.
Yossuf Kone? Tidligere Rosenborgspiller? Eller snakker vi om deg som kone?
Ho e fole fin, dinna.Townes skrev:Drolten har dubb nr to for dagen, etter å ha vært på pletten 0500 sharp. Storesøster er på leikeplassen, smøysa på seinvakt. Og far har nesten senket skuldrene, satt seg i godstolen med nykvernet presskannekaffe og satt på denne:
Wilco - The whole love
![]()
Fole fine plata asso.
Kaller du kvasifolkrocken til Prudence for prog?lars_erik skrev:Ikke deres beste, nei. Lyden er også elendig på CD.cybervision_ skrev:Fy fader, det er den dårligste plata jeg noensinne har hørt, på alle mulige parametre. Fikk den i en stafett en gang og slet meg gjennom.lars_erik skrev:Finn has left the building, og da spilles denne. Mens man hører at gjenforeningskonserten med Prudence i Rock City i går kveld var magisk :'(
Tomorrow may be wanished er deres beste. Å like Prudence betinger jo også at man liker deilig prog ;D
Har fått raporter fra Namsos, hvor det fortelles at gjenforeningskonserten var magisk og fantastisk. Selvsagt uten undertegnede, som somlet for lenge med å få tak i billett.
Herlig, deilig folk, rock og prog ;Drolfozzy skrev:Kaller du kvasifolkrocken til Prudence for prog?lars_erik skrev:Ikke deres beste, nei. Lyden er også elendig på CD.cybervision_ skrev:Fy fader, det er den dårligste plata jeg noensinne har hørt, på alle mulige parametre. Fikk den i en stafett en gang og slet meg gjennom.lars_erik skrev:Finn has left the building, og da spilles denne. Mens man hører at gjenforeningskonserten med Prudence i Rock City i går kveld var magisk :'(
Tomorrow may be wanished er deres beste. Å like Prudence betinger jo også at man liker deilig prog ;D
Har fått raporter fra Namsos, hvor det fortelles at gjenforeningskonserten var magisk og fantastisk. Selvsagt uten undertegnede, som somlet for lenge med å få tak i billett.
Javel. :lars_erik skrev:Herlig, deilig folk, rock og prog ;Drolfozzy skrev:Kaller du kvasifolkrocken til Prudence for prog?lars_erik skrev:Ikke deres beste, nei. Lyden er også elendig på CD.cybervision_ skrev:Fy fader, det er den dårligste plata jeg noensinne har hørt, på alle mulige parametre. Fikk den i en stafett en gang og slet meg gjennom.lars_erik skrev:Finn has left the building, og da spilles denne. Mens man hører at gjenforeningskonserten med Prudence i Rock City i går kveld var magisk :'(
Norges beste band. Ever.
Smaken kan ikke diskuteres, vet durolfozzy skrev:Javel. :lars_erik skrev:Herlig, deilig folk, rock og prog ;Drolfozzy skrev:Kaller du kvasifolkrocken til Prudence for prog?lars_erik skrev:Ikke deres beste, nei. Lyden er også elendig på CD.cybervision_ skrev:Fy fader, det er den dårligste plata jeg noensinne har hørt, på alle mulige parametre. Fikk den i en stafett en gang og slet meg gjennom.lars_erik skrev:Finn has left the building, og da spilles denne. Mens man hører at gjenforeningskonserten med Prudence i Rock City i går kveld var magisk :'(
Norges beste band. Ever.
De hadde en hørbar plate. Tomorrow May Be Vanished.....
Er det nok til tittelen norges beste band?
Tror ikke det.
Har de fløyte med?Geir Kristiansen skrev:Skal man først snakke om gode norske progressive band så må dette med
![]()
For meg et band som har gitt meg troen på norsk musikk igjen.