rolfozzy skrev:
Gåsehudalarm!
Gåsehudalarm!
rolfozzy skrev:
Townes skrev:rolfozzy skrev:
Gåsehudalarm!
Gåsehudalarm!
rolfozzy skrev:
NÅ tuller'u.lars_erik skrev:Ser ofte på Skavlan. Ofte gode samtaler der.
Det er spøk ja. Det må det være. Skavlan har jo enda til gode å formulere en setning uten å trenge minst fire forsøk. Fy faèn for en løk. Premieløk. Ryan var jo sjarmerende som vanlig, men Skavlan klarte nesten å gjøre pinlig TV ut av det hele. Han kunne i det minste lært seg tittelen på låta om ikkje annet. Det var jo ikkje akkurat som om den het "the continuing story of bungalow bill" eller noe sånt. To korte ord, og allikevel klarte han å si feil...united59 skrev:NÅ tuller'u.lars_erik skrev:Ser ofte på Skavlan. Ofte gode samtaler der.![]()
Jeg? ???united59 skrev:NÅ tuller'u.lars_erik skrev:Ser ofte på Skavlan. Ofte gode samtaler der.![]()
Ganske mye mer enn Skavlan jaffal ;Djowil skrev:Ja. Ryan Adams er noe tess.![]()
Var det så ikke??Lyngen skrev:![]()
Skrekk og gru :-X. Kutter etter én låt.
Musikk som får sjela mi til å vrenges, men ikke vet jeg hvorfor.dag1234 skrev:Var det så ikke??
Fordi den truer med å berøre den?Lyngen skrev:Musikk som får sjela mi til å vrenges, men ikke vet jeg hvorfor.dag1234 skrev:Var det så ikke??
Man kan vel i det hele tatt spørre seg om du har sjel dersom du må slå av dette etter ett spor...Lyngen skrev:Musikk som får sjela mi til å vrenges, men ikke vet jeg hvorfor.dag1234 skrev:Var det så ikke??
Det håpet deler jeg. Han virket jo både kledelig edru og nykter og veldig grundig observant på hvordan han skal holde ørene i sjakk. Selv om tannhelsen hans muligens var noe preget av høyt forbruk av fortmedisin. :Townes skrev:Ganske mye mer enn Skavlan jaffal ;Djowil skrev:Ja. Ryan Adams er noe tess.![]()
For mange år siden fikk eg noe så inni hælvette tyn på et vorspiel fordi eg påsto at Wilco var "verdens beste band" fordi de var både Beatles OG Stones på en gang... Nuvel, eg er ikkje mindre sikker i min sak mange år etter. Omtrent på samme tid påsto eg også, naturlig nok med en promille på minst 17, men uansett, at Ryan Adams var vår generasjons Dylan og Neil Young i en og samme person. Just you guys wait and seeBare ikkje Ménière sykdommen setter han helt ut av spill... Og får han bare en bitteliten evne til sjølsensur så kommer han til å hamre inn klassiker på klassiker i årene fremover. Som låtskriver og vokalist er han snart i en liga for seg sjøl.
united59 skrev:Fordi den truer med å berøre den?Lyngen skrev:Musikk som får sjela mi til å vrenges, men ikke vet jeg hvorfor.dag1234 skrev:Var det så ikke??
Fins det god musikk som ikke berører sjela?united59 skrev:Fordi den truer med å berøre den?Lyngen skrev:Musikk som får sjela mi til å vrenges, men ikke vet jeg hvorfor.dag1234 skrev:Var det så ikke??