Buffalo Death Beam - Salvation for Ordinary People
![](http://ecx.images-amazon.com/images/I/51LC6HxU8pL._SS500_.jpg)
|
Inne i fornektelsesstadiet?lars_erik skrev:Trosser alt dødspratet ;D
Aldri! :united59 skrev:Inne i fornektelsesstadiet?lars_erik skrev:Trosser alt dødspratet ;D
Ingen generell anbefaling, men likte faktisk deler av den i dag. Lurte egentlig på om den skulle kasseres, men nei.SaltyDog skrev:Slenger meg med united59, og spiller denne:
Beth Hart & Joe Bonamassa - Don't Explain
Det er bra det er flere enn jeg som spiller TWR! Et litt oversett band mener jeg.Townes skrev:
hmmmunited59 skrev:Beth Hart & Joe Bonamassa - Don't Explain
![]()
Ja, de er ganske oversett jaBurnt_Island skrev:Det er bra det er flere enn jeg som spiller TWR! Et litt oversett band mener jeg.Townes skrev:
Mye mas ja.Townes skrev:hmmmunited59 skrev:Beth Hart & Joe Bonamassa - Don't Explain
![]()
Prøvde meg på denne etter all masinga/skrytet her inne. Førstelåta representerer vel absolutt alt eg ikkje liker ved blues(rock)sjangeren (vil gå så langt som å si at det grenset mot jævli), og da andrelåta kom fikk eg bare lyst til å sette på denne:
In the spanish cave er den eneste jeg har i originalformatet også, dessverre. Tror det er den lettest tilgjengelige av platene deres. Enkelte dager er det deres beste også.Townes skrev:Ja, de er ganske oversett jaBurnt_Island skrev:Det er bra det er flere enn jeg som spiller TWR! Et litt oversett band mener jeg.Townes skrev:Spilte In the spanish cave her forelden også, det er den eneste eg har på LP.
Er denne bedre enn den siste cyber?cybervision_ skrev:![]()
Jobber lite, men fint med noe musikk læll.