old skool today, new skool yesterday:
Vedlegg
-
96.4 KB Visninger: 150
-
134.2 KB Visninger: 144
Den smørbrødlisten forteller at mannen ikke har hatt det så fryktelig bra de årene. Preparater som Effexor er heftige saker.cybervision_ skrev:![]()
It's been a long time since I stood on a stage in London. It was about 14 or 15 years ago, I was 60 years old. Just a kid with a crazy dreamSince then Ive taken a lot of Prozac, Paxil, Welbutrin, Effexor, Ritalin, Focalin. I've also studied deeply in the philosophies and the religions, but cheerfulness kept breaking through. But I want to tell you something that I think will not be easily contradicted - there ain't no cure for love.
Det er en deilig følelelse å ha frelst en mann fra MP3-helvete ;Ddag1234 skrev:Dylan LeBlanc - Paupers field På cd.
Vinter?united59 skrev:Brrrr. I år blir vinteren kald.
Ja trønderne er treige, det er noe alle veit.lars_erik skrev:Vinter?united59 skrev:Brrrr. I år blir vinteren kald.
Her i Verdens Navle er det fortsatt september.
Heheho.lars_erik skrev:Det er en deilig følelelse å ha frelst en mann fra MP3-helvete ;Ddag1234 skrev:Dylan LeBlanc - Paupers field På cd.
Har du hatt mp3 på menyen tidligere? Ukjent for meg.dag1234 skrev:Heheho.lars_erik skrev:Det er en deilig følelelse å ha frelst en mann fra MP3-helvete ;Ddag1234 skrev:Dylan LeBlanc - Paupers field På cd.
Nope.united59 skrev:Ja trønderne er treige, det er noe alle veit.lars_erik skrev:Vinter?united59 skrev:Brrrr. I år blir vinteren kald.
Her i Verdens Navle er det fortsatt september.
Der kommer sommeren om ca 15 måneder.
Ikke jeg. Herren i bukseseler 8)baluba skrev:Har du hatt mp3 på menyen tidligere? Ukjent for meg.dag1234 skrev:Heheho.lars_erik skrev:Det er en deilig følelelse å ha frelst en mann fra MP3-helvete ;Ddag1234 skrev:Dylan LeBlanc - Paupers field På cd.
Har noe iPod-greier på telefonen, det er gjerne mp3, I don't know and I don't care. Duger til sitt bruk.baluba skrev:Har du hatt mp3 på menyen tidligere? Ukjent for meg.dag1234 skrev:Heheho.lars_erik skrev:Det er en deilig følelelse å ha frelst en mann fra MP3-helvete ;Ddag1234 skrev:Dylan LeBlanc - Paupers field På cd.
Her lar jeg Dylan spre litt Desire i stuen.
![]()
Ok, nå er detlars_erik skrev:^Min venn; det er nok MP3 på FY!![]()
Nei, svakere. Jeg synes den siste er meget god. Ganske annerledes enn Fireflies... men jeg liker den meget godt.gismo skrev:Er denne bedre enn den siste cyber?cybervision_ skrev:![]()
Jobber lite, men fint med noe musikk læll.
Den syns jeg var en "liten nedtur"
gismo
Nydelig musikkgismo skrev:Denne![]()
Nope, Spotify bruker Ogg Vorbis. Ingen mp3 der i gården. ;Dlars_erik skrev:^Min venn; det er nok MP3 på FY!![]()
MP3 er et skarpt skjellsord. Om all ødelagt "musikk".baluba skrev:Nope, Spotify bruker Ogg Vorbis. Ingen mp3 der i gården. ;Dlars_erik skrev:^Min venn; det er nok MP3 på FY!![]()