K
Kaare G. Opsahl
Gjest
kjører på med denne
Vedlegg
-
23.2 KB Visninger: 153
Nå har jeg kobla spotify til fb etter din anbefaling. Snart ikke noe privatliv igjen...baluba skrev:Nope, Spotify bruker Ogg Vorbis. Ingen mp3 der i gården. ;Dlars_erik skrev:^Min venn; det er nok MP3 på FY!![]()
Men jeg tror nok ikke at bruken av Spotify kommer til å bli mindre på Sørvestlandet, selv om du av uvisse grunner ønsker det. Selv om nysgjerrigheten til the well dressed man har vært lav de siste dagene, så kommer den nok til å våkne til liv igjen etter en stund. Lenge siden jeg også brukte Spotify, før jeg forleden dag fikk masse anbefalinger på Facebook. Spotfiy + Facebook er jo helt genialt.
Vel, egentlig ingen anbefaling. Jeg gjør det manuelt, og det er mest muligheten til å ta del i andres musikkhverdag at jeg synes det er så kjekt. Litt egoistisk, kanskje? Chet gjorde seg nettopp ferdig, men jeg har ikke tid til noen ny plate enda. Tre på rappen var da ikke så ille, midt i uken.dag1234 skrev:Nå har jeg kobla spotify til fb etter din anbefaling. Snart ikke noe privatliv igjen...baluba skrev:Nope, Spotify bruker Ogg Vorbis. Ingen mp3 der i gården. ;Dlars_erik skrev:^Min venn; det er nok MP3 på FY!![]()
Men jeg tror nok ikke at bruken av Spotify kommer til å bli mindre på Sørvestlandet, selv om du av uvisse grunner ønsker det. Selv om nysgjerrigheten til the well dressed man har vært lav de siste dagene, så kommer den nok til å våkne til liv igjen etter en stund. Lenge siden jeg også brukte Spotify, før jeg forleden dag fikk masse anbefalinger på Facebook. Spotfiy + Facebook er jo helt genialt.
Ok. Jeg er for gammel og konservativdag1234 skrev:Nå har jeg kobla spotify til fb etter din anbefaling. Snart ikke noe privatliv igjen...baluba skrev:Nope, Spotify bruker Ogg Vorbis. Ingen mp3 der i gården. ;Dlars_erik skrev:^Min venn; det er nok MP3 på FY!![]()
Trodde du kanskje var på hjem allerede, jeg.lars_erik skrev:Ok. Jeg er for gammel og konservativdag1234 skrev:Nå har jeg kobla spotify til fb etter din anbefaling. Snart ikke noe privatliv igjen...baluba skrev:Nope, Spotify bruker Ogg Vorbis. Ingen mp3 der i gården. ;Dlars_erik skrev:^Min venn; det er nok MP3 på FY!![]()
Uten tvil.
Jeg har aldri vært på Fjasboka engang. Og FY! har jeg kun brukt til å sjekke mulig musikk for enten lossless nedlasting eller kjøp.
Bestiller gamlehjems-plass så fort som mulig.
;Dunited59 skrev:Trodde du kanskje var på hjem allerede, jeg.lars_erik skrev:Ok. Jeg er for gammel og konservativdag1234 skrev:Nå har jeg kobla spotify til fb etter din anbefaling. Snart ikke noe privatliv igjen...baluba skrev:Nope, Spotify bruker Ogg Vorbis. Ingen mp3 der i gården. ;Dlars_erik skrev:^Min venn; det er nok MP3 på FY!![]()
Uten tvil.
Jeg har aldri vært på Fjasboka engang. Og FY! har jeg kun brukt til å sjekke mulig musikk for enten lossless nedlasting eller kjøp.
Bestiller gamlehjems-plass så fort som mulig.
Men muligens av en annen type?
Der hører vi vel alle hjemme.;D
Den må jeg og høre på!H.R skrev:Musikk som er balsam for sjelen i dag. The Bloody Hollies - yours until the bitter end
![]()
Pynte deg litt da? :dag1234 skrev:I morgen er det seminar, og da er jo kleskoden en helt annen enn til hverdags.
Lydia Loveless - Indestructible machine
Det er nok dress-down, frykter jeg.lars_erik skrev:Pynte deg litt da? :dag1234 skrev:I morgen er det seminar, og da er jo kleskoden en helt annen enn til hverdags.
Lydia Loveless - Indestructible machine![]()
Gi de full valuta! Ta`n helt ut i stedetdag1234 skrev:Det er nok dress-down, frykter jeg.lars_erik skrev:Pynte deg litt da? :dag1234 skrev:I morgen er det seminar, og da er jo kleskoden en helt annen enn til hverdags.
Har hentet frem fra de dypeste lader svarte chinos (MTM, seff), en gråmelert tee fra Fruit of the Loom, og en flaskegrønn cordskjorte fra Thomas Pink som jeg liker veldig godt, og et svart/hvit pasily-tørkle i halsen. Ikke helt bestemt med for om jeg skal bruke boots eller sko, så jeg har pusset opp begge. Turkise seler, men de er det ingen som ser likevel.
Tror det kan funke for den bønsjen i morgen. Får jo som regel pepper for outfiten, så hvorfor ikke like gjerne gi dem valuta for pengene?
Den er for lang til å taes helt ut på det stedet vi skal være i morgen.lars_erik skrev:Gi de full valuta! Ta`n helt ut i stedetdag1234 skrev:Det er nok dress-down, frykter jeg.lars_erik skrev:Pynte deg litt da? :dag1234 skrev:I morgen er det seminar, og da er jo kleskoden en helt annen enn til hverdags.
Har hentet frem fra de dypeste lader svarte chinos (MTM, seff), en gråmelert tee fra Fruit of the Loom, og en flaskegrønn cordskjorte fra Thomas Pink som jeg liker veldig godt, og et svart/hvit pasily-tørkle i halsen. Ikke helt bestemt med for om jeg skal bruke boots eller sko, så jeg har pusset opp begge. Turkise seler, men de er det ingen som ser likevel.
Tror det kan funke for den bønsjen i morgen. Får jo som regel pepper for outfiten, så hvorfor ikke like gjerne gi dem valuta for pengene?![]()
fet skive!H.R skrev:Ween er jaggu lenge siden jeg har spilt.
Supert! den ser jeg frem tilbambadoo skrev:Nytt fra heksa.
![]()
release date 21. Nov
1. sporet er nydelig. Ikke kommet lenger
PS: Foreløpig inntrykk. Klarer ikke å "skippe" spor. Må bare lytte......ferdig....Mind-blowingly open and eerily emotional its the perfect ending to an album that has been a stunning trip and a work of pure genius and perhaps the best of her career.
Kate Bush was always going to be an artist that got better with age, not tied into the tedious teenage concept of pop she is a real artist who bears her soul and is not afraid to dig deep and take risks.
This is a masterwork that takes no easy options and takes a real effort to explore.
An important work that defines genius.
Jeg trodde du fikk nok av psykoer bare ved å henge på sentralen. Så feil kan man ta, og du er sannsynligvis umettelig på psykoer. Slik er det vel med dere som hører klingende mynt i kassen hver gang vi stakkarer ramler utenfor det "normale". Men psyk så mye du vil, du. Det er forresten høst, og da skal du bruke lette boots sammen med chinos. Mener å huske at du har Desert Treks. De er jo akseptable under de fleste vær og psykoser, i og med at de ikke er semskede, som sine mer kjente brødre fra ørkenen.dag1234 skrev:Den er for lang til å taes helt ut på det stedet vi skal være i morgen.lars_erik skrev:Gi de full valuta! Ta`n helt ut i stedetdag1234 skrev:Det er nok dress-down, frykter jeg.lars_erik skrev:Pynte deg litt da? :dag1234 skrev:I morgen er det seminar, og da er jo kleskoden en helt annen enn til hverdags.
Tror det kan funke for den bønsjen i morgen. Får jo som regel pepper for outfiten, så hvorfor ikke like gjerne gi dem valuta for pengene?![]()
Prøver litt psykojazz, siden det er psykosebehandling jeg skal semineres om i morgen.