Du er på bootlegkjøret ser jeg. Bra den der.dag1234 skrev:Bob Dylan - Hold the fort
Hehe. Det var du som dyttet meg utpå. Og takk for det.rolfozzy skrev:Du er på bootlegkjøret ser jeg. Bra den der.dag1234 skrev:Bob Dylan - Hold the fort
Bare hyggelig. Det er mye og grave i når det gjelder Dylan.dag1234 skrev:Hehe. Det var du som dyttet meg utpå. Og takk for det.rolfozzy skrev:Du er på bootlegkjøret ser jeg. Bra den der.dag1234 skrev:Bob Dylan - Hold the fort
rolfozzy skrev:Bare hyggelig. Det er mye og grave i når det gjelder Dylan.dag1234 skrev:Hehe. Det var du som dyttet meg utpå. Og takk for det.rolfozzy skrev:Du er på bootlegkjøret ser jeg. Bra den der.dag1234 skrev:Bob Dylan - Hold the fort
"Jeg må minne dere på at det er dere som har ringt meg, ikke omvendt". "Litt kvalifikasjoner må man ha". ;Dmikefish skrev:Bjelke er til tider høy på pæra.Har forlengst gått lei av herreavdelingen.
mvh. s,
Ok damikefish skrev:Nåja Lars Erik,mellom '73 og '82 er vel mer korrekt.
mvh. s,
Tror jaggu jeg hiver den på sjøl, takk for tipsmikefish skrev:Best å høre slike plater tidlig på dagen når sansene er sjerpet.
Opeth - heritage
mvh. s,
Den var god, 0-0, men han burde muligens komplimentert deltakerne for å ikke ha jukset ;Dlars_erik skrev:"Jeg må minne dere på at det er dere som har ringt meg, ikke omvendt". "Litt kvalifikasjoner må man ha". ;Dmikefish skrev:Bjelke er til tider høy på pæra.Har forlengst gått lei av herreavdelingen.
mvh. s,
Har akkurat fått denne inn døra:lars_erik skrev:Klarer ikke å få fot på Opeth. Setter på denne, en av de beste live-skiver som er utgitt.
Pink Floyd - Delicate Sounds of Thunder
Min tur nå, på vinyl. Fin plateJanR skrev:Tror jaggu jeg hiver den på sjøl, takk for tipsmikefish skrev:Best å høre slike plater tidlig på dagen når sansene er sjerpet.
Opeth - heritage
mvh. s,
/jan