lars_erik
Rubinmedlem
Roger Waters er Pink Floyd. Helt enig i det.
Vedlegg
-
22.7 KB Visninger: 146
Fantastisk plate! Enig med Mr T om at den kryper under huden på enndag1234 skrev:Enda en morrosak til sjelens vederkvegelse og sinnets elevering fra PK i dag.
Jeg ha en lang og ustabil relasjon til denne herremannen, men synes denne oppsummerer alt han har gjort. En fantastisk artist og en virkelig stor kunstner i en råtten bransje som klarer både å gå sine egne veier og samtidig ha kommersiell suksess.65finger skrev:Fantastisk plate! Enig med Mr T om at den kryper under huden på enndag1234 skrev:Enda en morrosak til sjelens vederkvegelse og sinnets elevering fra PK i dag.
Ah, da må jeg sette på dem i Blu-ray ;DSidane skrev:Iron Maiden
Håper de er av bomull, ellers kan det være du stiller i boxeren.lars_erik skrev:Mens man stryker kveldens bukser ???
Her prøver jeg å imponere, så blir det også galt ???dag1234 skrev:Håper de er av bomull, ellers kan det være du stiller i boxeren.lars_erik skrev:Mens man stryker kveldens bukser ???
Du skal være litt forsiktig hvis det ikke er bomull. Du kan presse, dvs dampe ull. Er det syntetisk så skal du lese merkelappen grundig. Ellers kan de smelte.lars_erik skrev:Her prøver jeg å imponere, så blir det også galt ???dag1234 skrev:Håper de er av bomull, ellers kan det være du stiller i boxeren.lars_erik skrev:Mens man stryker kveldens bukser ???
Hallo ??? :dag1234 skrev:Du skal være litt forsiktig hvis det ikke er bomull. Du kan presse, dvs dampe ull. Er det syntetisk så skal du lese merkelappen grundig. Ellers kan de smelte.lars_erik skrev:Her prøver jeg å imponere, så blir det også galt ???dag1234 skrev:Håper de er av bomull, ellers kan det være du stiller i boxeren.lars_erik skrev:Mens man stryker kveldens bukser ???
Og husk på å sentrere linjene. Ingen ting er mer harry enn to buksepresser på hvert bein ;D.
Denne nå. Ikke akkurat svenske synden, men den får duge, som hu sa bruRa.
Säkert! Facit.
Sikkert at du vil vite det?lars_erik skrev:Hallo ??? :dag1234 skrev:Du skal være litt forsiktig hvis det ikke er bomull. Du kan presse, dvs dampe ull. Er det syntetisk så skal du lese merkelappen grundig. Ellers kan de smelte.lars_erik skrev:Her prøver jeg å imponere, så blir det også galt ???dag1234 skrev:Håper de er av bomull, ellers kan det være du stiller i boxeren.lars_erik skrev:Mens man stryker kveldens bukser ???
Og husk på å sentrere linjene. Ingen ting er mer harry enn to buksepresser på hvert bein ;D.
Säkert! Facit.
Man er da vel i besittelse av et High End dampstrykejern. Hva tror du egentlig om meg?
dag1234 skrev:Sikkert at du vil vite det?lars_erik skrev:Hallo ??? :dag1234 skrev:Du skal være litt forsiktig hvis det ikke er bomull. Du kan presse, dvs dampe ull. Er det syntetisk så skal du lese merkelappen grundig. Ellers kan de smelte.lars_erik skrev:Her prøver jeg å imponere, så blir det også galt ???dag1234 skrev:Håper de er av bomull, ellers kan det være du stiller i boxeren.lars_erik skrev:Mens man stryker kveldens bukser ???
Säkert! Facit.
Man er da vel i besittelse av et High End dampstrykejern. Hva tror du egentlig om meg?
Du spurte. Og da måtte jeg forsikre meg om at du ikke ble sur om jeg svarte. Det er jeg nå ikke sikker på.lars_erik skrev:dag1234 skrev:Sikkert at du vil vite det?lars_erik skrev:Hallo ??? :dag1234 skrev:Du skal være litt forsiktig hvis det ikke er bomull. Du kan presse, dvs dampe ull. Er det syntetisk så skal du lese merkelappen grundig. Ellers kan de smelte.lars_erik skrev:Her prøver jeg å imponere, så blir det også galt ???dag1234 skrev:Håper de er av bomull, ellers kan det være du stiller i boxeren.lars_erik skrev:Mens man stryker kveldens bukser ???
Säkert! Facit.
Wilco? ??? vel, jeg prøver denne nå, og første inntrykket er atdag1234 skrev:Må ha en runde til med denne nydelige plata.
Wilco - Sky Blue Sky