Hvilken rusten herre er det du sikter til? Bob Dylan?lars_erik skrev:Denne rustne herren alle spiller; hva er greia? Kommet noe nytt?
Denne rustne herren nå.
Jepp.dag1234 skrev:Hvilken rusten herre er det du sikter til? Bob Dylan?lars_erik skrev:Denne rustne herren alle spiller; hva er greia? Kommet noe nytt?
Denne rustne herren nå.
Ikke kødd med Dylan. Han er rustfri.lars_erik skrev:Jepp.dag1234 skrev:Hvilken rusten herre er det du sikter til? Bob Dylan?lars_erik skrev:Denne rustne herren alle spiller; hva er greia? Kommet noe nytt?
Denne rustne herren nå.
kjører den jeg ogsårolfozzy skrev:
Ikke noe nytt som jeg vet om. Kan jo være at han spilles så mye fordi han er verdens beste artist. Ever.lars_erik skrev:Jepp.dag1234 skrev:Hvilken rusten herre er det du sikter til? Bob Dylan?lars_erik skrev:Denne rustne herren alle spiller; hva er greia? Kommet noe nytt?
Denne rustne herren nå.
Kødder ikke. Lurer bare på hvorfor alle plutselig spiller ham. Kommet noe nytt?rolfozzy skrev:Ikke kødd med Dylan. Han er rustfri.lars_erik skrev:Jepp.dag1234 skrev:Hvilken rusten herre er det du sikter til? Bob Dylan?lars_erik skrev:Denne rustne herren alle spiller; hva er greia? Kommet noe nytt?
Denne rustne herren nå.
Ah. Religion, altså :dag1234 skrev:Ikke noe nytt som jeg vet om. Kan jo være at han spilles så mye fordi han er verdens beste artist. Ever.lars_erik skrev:Jepp.dag1234 skrev:Hvilken rusten herre er det du sikter til? Bob Dylan?lars_erik skrev:Denne rustne herren alle spiller; hva er greia? Kommet noe nytt?
Denne rustne herren nå.
Er du paranoid. Alle spiller ikke Dylan.lars_erik skrev:Kødder ikke. Lurer bare på hvorfor alle plutselig spiller ham. Kommet noe nytt?rolfozzy skrev:Ikke kødd med Dylan. Han er rustfri.lars_erik skrev:Jepp.dag1234 skrev:Hvilken rusten herre er det du sikter til? Bob Dylan?lars_erik skrev:Denne rustne herren alle spiller; hva er greia? Kommet noe nytt?
Denne rustne herren nå.
Onkel Bob spilles da med jevne mellomromlars_erik skrev:Kødder ikke. Lurer bare på hvorfor alle plutselig spiller ham. Kommet noe nytt?rolfozzy skrev:Ikke kødd med Dylan. Han er rustfri.lars_erik skrev:Jepp.dag1234 skrev:Hvilken rusten herre er det du sikter til? Bob Dylan?lars_erik skrev:Denne rustne herren alle spiller; hva er greia? Kommet noe nytt?
Denne rustne herren nå.
får det ikke av med båndsliper engang.rolfozzy skrev:Ikke kødd med Dylan. Han er rustfri.lars_erik skrev:Jepp.dag1234 skrev:Hvilken rusten herre er det du sikter til? Bob Dylan?lars_erik skrev:Denne rustne herren alle spiller; hva er greia? Kommet noe nytt?
Denne rustne herren nå.
Nå er det vel ikke mange av de 'unge' som har så mye nytt å melde heller? ;Dlars_erik skrev:Da det er avklart at gammeln ikke har noe nytt å komme med, snurres denne.
hermer etter dagdag1234 skrev:Hadde helt glemt at jeg hadde kjøpt denne. Det var en liten hverdagsglede å oppdage den.
Dawes - Nothing is wrong
Den hever ikke fortere om du driver å rister på den. Heller tvert i mot.Burnt_Island skrev:mens brøddeigen hever prøver jeg å shake some action, men det hjelper egentlig ikke