K
Kaare G. Opsahl
Gjest
stafetten
Vedlegg
-
23.2 KB Visninger: 149
65finger skrev:stafetten
Ikke et ord fra meg før dagenHansern skrev:65finger skrev:stafetten
husker mottagelsen denne fikk når den kom....
spent på hvordan den tas i mot i dag
Jeg har hverken nerver eller nok LSD til å lytte til din musikk. Bare covrene skremmer Fanitullen opp av vannet. :'(Hansern skrev:Nail låt flott den, nå mere gammel moro:
Motor Boys Motor
Djevelutdriving?Burnt_Island skrev:Dette er fra innercoveret til Naked City
Skal holde min mening for meg selv til 1/12Hansern skrev:Riktig trivelig musikk dette!Bent skrev:Klargjort for bilen
Hurray For The Riff Raff
Skulle gjerne gitt en freudiansk tolking av det bildet der. Men må på jobb...lars_erik skrev:Djevelutdriving?Burnt_Island skrev:Dette er fra innercoveret til Naked City
Jobb her også. Men ser fram til den tolkningen 8)dag1234 skrev:Skulle gjerne gitt en freudiansk tolking av det bildet der. Men må på jobb...lars_erik skrev:Djevelutdriving?Burnt_Island skrev:Dette er fra innercoveret til Naked City
Etter aller årene står denne faktisk som min favoritt Hüsker Dü-plate. Det er den perfekte symbiose av nydelige poplåter i støyende klær. At det går an å være så lettfordøyt popete og samtidig knalltøft er nesten umulig å forstå, men det er nå engang et faktum. Jeg forstår det hvis noen er uenige i at denne er best, for det finnes jo endel bra å ta av. De som synes Land Speed Record er bedre har sitt på det tørre mtp de åpenbare forskjellene.Townes skrev:Hüsker dü - Candy apple grey
faen, klarer ikke å holde stafetten i bakhodet. Vel, kommer tilbake til denneBent skrev:Skal holde min mening for meg selv til 1/12Hansern skrev:Riktig trivelig musikk dette!Bent skrev:Klargjort for bilen
Hurray For The Riff Raff