Bent
Hi-Fi freak
Stafettmusikk
Billy Idol - VH1 Storytellers
Billy Idol - VH1 Storytellers
Hiver på den her også, etter å ha hørt Sveriges svar på komiske Ali uttalt seg etter kampen i Tromsø.dag1234 skrev:Muddy Waters - The folk singer
Bent skrev:rolfozzy skrev:
Jepp, den er langt oppe på lista for i år.
;D Hvis de har vett til og like den så.Bent skrev:Og plutselig har alle fått god musikksmak ;D
Don't get your hopes too highBent skrev:Og plutselig har alle fått god musikksmak ;D
Slettes ikke værst musikk. Blir sikkert hentet fram når jeg må ha pause fra banjohimmelenrolfozzy skrev:;D Hvis de har vett til og like den så.Bent skrev:Og plutselig har alle fått god musikksmak ;D
Hehe, fint og høre at musikksmaken er på plass i tidlig alder ;DTownes skrev:Don't get your hopes too highBent skrev:Og plutselig har alle fått god musikksmak ;D
Men det er en bra plate, til tider er den veldig, veldig bra. For øyeblikket er det riffet i Motherland som er høydepunktet for meg. Pleier å spille den i bilen på vei hem fra barnehagen. Dattera insisterer på å sveive ned ruta og fyre volumet i taket når det riffet kommer, mens hun gjør "rocketegnet" til alle vi kjører forbi ;D Og far kjenner han blir flau på en litt stolt måte...
Tja. Jeg har prøvd og gi mine en bra musikkoppdragelse.Bent skrev:Hehe, fint og høre at musikksmaken er på plass i tidlig alder ;DTownes skrev:Don't get your hopes too highBent skrev:Og plutselig har alle fått god musikksmak ;D
Men det er en bra plate, til tider er den veldig, veldig bra. For øyeblikket er det riffet i Motherland som er høydepunktet for meg. Pleier å spille den i bilen på vei hem fra barnehagen. Dattera insisterer på å sveive ned ruta og fyre volumet i taket når det riffet kommer, mens hun gjør "rocketegnet" til alle vi kjører forbi ;D Og far kjenner han blir flau på en litt stolt måte...
Går jo ann og kjøpe denlars_erik skrev:Fant ikke noe annet enn en crappy, ihjelkomprimert fil av den skiva. Prøve igjen senere.
Denne nå.
???Bent skrev:Går jo ann og kjøpe denlars_erik skrev:Fant ikke noe annet enn en crappy, ihjelkomprimert fil av den skiva. Prøve igjen senere.
Denne nå.
Synes det var nais, men Spotify hoppe fra preminum til pr-medium. Og jeg orker ikke det gnålet. Satte på dette i stedet:lars_erik skrev:^Mas, bråk og støy!
Det eneste akseptable, var at vokalisten hadde en stemme lik John Lennon.
Hvis du tar LSD i.v. så får du det gøy på asylet. Eventuelt ikke.lars_erik skrev:Vasker sprøyta og roer nervene.
Fikk heldigvis stoppa Impalaen før det var forseintdag1234 skrev:Hvis du tar LSD i.v. så får du det gøy på asylet. Eventuelt ikke.lars_erik skrev:Vasker sprøyta og roer nervene.
Det er ikke fyllenerver du kjenner. Det er LSDen du dytta i deg.lars_erik skrev:Disse fyllenervene 8)
Alt man må gjøre, bare for å tørre lytte til Lyngens musikk :'(dag1234 skrev:Det er ikke fyllenerver du kjenner. Det er LSDen du dytta i deg.lars_erik skrev:Disse fyllenervene 8)
Jeg beunderer deres mot alså. Av med hatten!lars_erik skrev:Alt man må gjøre, bare for å tørre lytte til Lyngens musikk :'(dag1234 skrev:Det er ikke fyllenerver du kjenner. Det er LSDen du dytta i deg.lars_erik skrev:Disse fyllenervene 8)
Flott skive det der, Lyngen.Lyngen skrev:Å, denne er bra! Veldig flott steming om enn litt vel skrudd for noen kanskje. For meg er det passe .
http://open.spotify.com/album/0tUJcqDuXHNkaPKLN0lQhT
Ja, det vil jeg tro. Vet ikke noe om han, gjør du?Trane skrev:Flott skive det der, Lyngen.
Nicolas Jaar er en spennende fyr. Tror han vil by på mye bra fremover.