rolfozzy skrev:rolfozzy skrev:
Men jeg fant.
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/821/uncletupelocoverstory.jpg/]
Burnt_Island skrev:rolfozzy skrev:rolfozzy skrev:
Men jeg fant.
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/821/uncletupelocoverstory.jpg/]
jeg har en egen forkjærlighet for coverlåter: fx denne
Minus 5 - Butcher covered (2009)
Å? Er du alvorlig syk?dag1234 skrev:Ordentlig syk dame.
Har denne damen noen gang vært helt frisk?lars_erik skrev:Å? Er du alvorlig syk?dag1234 skrev:Ordentlig syk dame.
Nei, du har vel ikke det. Jeg øynet et håp en stund, men... :-\dag1234 skrev:Har denne damen noen gang vært helt frisk?lars_erik skrev:Å? Er du alvorlig syk?dag1234 skrev:Ordentlig syk dame.
Har store kunstnere noen gang vært det?dag1234 skrev:Har denne damen noen gang vært helt frisk?lars_erik skrev:Å? Er du alvorlig syk?dag1234 skrev:Ordentlig syk dame.
Damen jeg prater om, er denne fra Sørvestspissenunited59 skrev:Har store kunstnere noen gang vært det?dag1234 skrev:Har denne damen noen gang vært helt frisk?lars_erik skrev:Å? Er du alvorlig syk?dag1234 skrev:Ordentlig syk dame.
(ikke det at hun er det, og skjønner godt hva du mener ).
Her går det i en evig rus, så de er fortsatt like bra ;Ddag1234 skrev:~ nja, synes de tapte seg relativt fort. Var sikkert for full da jeg hørte dem første gang.
SÅ feilen er bare at du ikke er full nok enda.dag1234 skrev:~ nja, synes de tapte seg relativt fort. Var sikkert for full da jeg hørte dem første gang.
Kanskje. Eller at jeg ikke har droppa like mye syre som lars_erik.united59 skrev:SÅ feilen er bare at du ikke er full nok enda.dag1234 skrev:~ nja, synes de tapte seg relativt fort. Var sikkert for full da jeg hørte dem første gang.
Jeg har prøvd Lyngens musikk OG Fuglene av Wilco. I tillegg var der noe Drowning oppe i verdensrommet av en eller annen Wilsondag1234 skrev:Kanskje. Eller at jeg ikke har droppa like mye syre som lars_erik.united59 skrev:SÅ feilen er bare at du ikke er full nok enda.dag1234 skrev:~ nja, synes de tapte seg relativt fort. Var sikkert for full da jeg hørte dem første gang.
Ja, siden du spør.lars_erik skrev:Jeg har prøvd Lyngens musikk OG Fuglene av Wilco. I tillegg var der noe Drowning oppe i verdensrommet av en eller annen Wilsondag1234 skrev:Kanskje. Eller at jeg ikke har droppa like mye syre som lars_erik.united59 skrev:SÅ feilen er bare at du ikke er full nok enda.dag1234 skrev:~ nja, synes de tapte seg relativt fort. Var sikkert for full da jeg hørte dem første gang.
Noe rart man lever for, av og på LSD?
Bare man unngår musikk man bare liker edru, så er det verste gjort.dag1234 skrev:Kanskje. Eller at jeg ikke har droppa like mye syre som lars_erik.united59 skrev:SÅ feilen er bare at du ikke er full nok enda.dag1234 skrev:~ nja, synes de tapte seg relativt fort. Var sikkert for full da jeg hørte dem første gang.