Super plateBrasse skrev:
Her har vi en med musikken på stell ser jeg!Brasse skrev:
Sitter på lesesalen selv, dog med storstor oppgave. Og her går det også i Porcupine Tree. Litt Opeth, Steven Wilson og annet godis også..Marcus skrev:Her har vi en med musikken på stell ser jeg!Brasse skrev:
Det går i Porcupine Tree og Puscifer for min del, progg er perfekt eksamenslesemusikk.
Du bør isåfall absolutt sjekke ut Puscifer sitt siste album:vargen skrev:Sitter på lesesalen selv, dog med storstor oppgave. Og her går det også i Porcupine Tree. Litt Opeth, Steven Wilson og annet godis også.
Jeg vil si det er god gammeldags garasjerock! Voldsomt driv, og kjempebra livemikefish skrev:Denne Eagles Of Death Metal er meget god ! Synes noe av det det kan minne om The Cramps.
mvh. s,
Mens man holder på prompen 8)dag1234 skrev:Bob Dylan - Hold the fart
På mange måter en fin plate. Lydmessig meget bra, selv om jeg husker noe vreng som ikke hørte hjemme på en av stripene (lenge siden jeg hørte den nå). Men musikalsk finner jeg den litt blandet drops, varierende. Den klarer ikke å helt holde interessen min helt gjennom. Men kanskje det er på tide å gi den en ny sjanse, for jeg kan ha skiftet oppfatning. Et år kan føre til litt av hvert i et hode fullt av baluba.emotikon skrev:Super plateBrasse skrev:
Som de sier i trafikkopplæringen over there: It's not the fart that kills, it's the smell.lars_erik skrev:Mens man holder på prompen 8)dag1234 skrev:Bob Dylan - Hold the fart
Det var Petter Solbergs uttalelse detdag1234 skrev:Som de sier i trafikkopplæringen over there: It's not the fart that kills, it's the smell.lars_erik skrev:Mens man holder på prompen 8)dag1234 skrev:Bob Dylan - Hold the fart
Intet problem. Det finnes folk her inne med stor real-kompetanse på det feltet :Hansern skrev:albumstafetten:
Mens denne vurderes prøver jeg å finne julegaver til familien......
og da trenger jeg råd fra dere, kona likte Porcupine Tree: Fear...
og vi trenger litt ny musikk i heimen
har dere andre progrock grupper å anbefale til jul?
...og hva skal man kjøpe av Justin Bieber til datteren????
fins det orntli god R'n'B? Kelly Rowland var helt grei, andre?
Hjelp 8)
Her har man spilt de eneste godkjente utenlandske proggere, om og om igjen, og likevel stilles dette spørsmåletHansern skrev:albumstafetten:
Mens denne vurderes prøver jeg å finne julegaver til familien......
og da trenger jeg råd fra dere, kona likte Porcupine Tree: Fear...
og vi trenger litt ny musikk i heimen
har dere andre progrock grupper å anbefale til jul?
...og hva skal man kjøpe av Justin Bieber til datteren????
fins det orntli god R'n'B? Kelly Rowland var helt grei, andre?
Hjelp 8)
Nyere prog?Hansern skrev:;D ;D ;D ;D ;D
...ehhh, skulle kanskje ha presisert: Nyere progrock.
;D ;D ;D
hun er oppflasket på Tull. Vi er voksne mennesker
men tanken er god