Bent
Hi-Fi freak
Hurray For The Riff Raff
Dæven danse, der var den! Må visst springe innom en butikk som selger slikt noe i morgen den dag. Det blir nok en bra dag.Townes skrev:The Black keys - El camino
;D
Lite raving i platebutikk her i gården, Det var nok vår venninne i uk, play.com. Denne er jo ikke dårlig, men jeg har ølhøytalere noen ganger. Det har jeg merket i ukene etterpå.65finger skrev:Får håpe du shoppet på nettet og ikke ravet full rundt i en platebutikk. Noe som ved nærmere ettertanke ikke virker sansynligdag1234 skrev:Må ha vært full som bare fy. Husker ikke at jeg har kjøpt denne.
Kate Bush - 50 words for snow
Dobbeltkvakk! Forventningene ble neimen ikke noe mindre av denne tråden. ;DTownes skrev:@jowil - Trur ikkje black keys er i butikken før neste veke. Men fy fan så du kan glede deg!
Spilt inn utendørs på en Sony WM D6C Pro Walkman med stereomikrofon. Jeg mangler mikrofonen.Bent skrev:Litt gresshopper i dag også
Michelle Shocked - The Texas Campfire Tapes
Absolutt ingenting å si på prisen, spesielt når det følger cd med på kjøpet.Bent skrev:Var ihvertfall ingenting og si på prisen på vinylutgaven hos PK.mikefish skrev:Takk for utfyllendes info baluba ! Kommer med en tilbakemelding når jeg får (og har hørt) platen.Er glad i god popmusikk !
mvh. s,
KjempeplateThomasO skrev:Keith Jarret - Live at Carnegie Hall
Nydelig nydelig nydelig
Det er vel som de andre. Ellers hadde den ikke gått inn i spilleren. Her koser vi oss med grov nazisme og litt julegløgg.lars_erik skrev:KjempeplateThomasO skrev:Keith Jarret - Live at Carnegie Hall
Nydelig nydelig nydelig
Denne er langt fra som andre, min venn. Kun av utseendedag1234 skrev:Det er vel som de andre. Ellers hadde den ikke gått inn i spilleren. Her koser vi oss med grov nazisme og litt julegløgg.lars_erik skrev:KjempeplateThomasO skrev:Keith Jarret - Live at Carnegie Hall
Nydelig nydelig nydelig
King Creosote & Joe Hopkins - Diamond mine
Er det en kjempeplate. Litt vanskelig å se når jeg ikke har noe referanse. Kan du legge ut bilde sammen med en fyrstikkeske?lars_erik skrev:Denne er langt fra som andre, min venn. Kun av utseendedag1234 skrev:Det er vel som de andre. Ellers hadde den ikke gått inn i spilleren. Her koser vi oss med grov nazisme og litt julegløgg.lars_erik skrev:KjempeplateThomasO skrev:Keith Jarret - Live at Carnegie Hall
Nydelig nydelig nydelig
King Creosote & Joe Hopkins - Diamond mine
Dog inneholder den svært lite nazisme :-\
Jeppbluesbreaker skrev:Sofia Karlson fortjener absolutt mer oppmerksomhet!gismo skrev:Denne
dag1234 skrev:Er det en kjempeplate. Litt vanskelig å se når jeg ikke har noe referanse. Kan du legge ut bilde sammen med en fyrstikkeske?
Da er det vel bare og skaffe seg en mikrofon og sette igangbaluba skrev:Spilt inn utendørs på en Sony WM D6C Pro Walkman med stereomikrofon. Jeg mangler mikrofonen.Bent skrev:Litt gresshopper i dag også
Michelle Shocked - The Texas Campfire Tapes
Så mer ut som minidisc for meg.lars_erik skrev:dag1234 skrev:Er det en kjempeplate. Litt vanskelig å se når jeg ikke har noe referanse. Kan du legge ut bilde sammen med en fyrstikkeske?
Absolutt. Herlig plate, og hadde det ikke vært så sent så hadde jeg blitt inspirert og spilt den selv. Det var gutta sine, det.Townes skrev:Rockpile - Seconds of pleasure
Klassiker!
Aj aj aj!!! lars_erik spiller komprimerte formater! ATRAC som er dårligere enn Spotifys 320 kbps Ogg Vorbis.dag1234 skrev:Så mer ut som minidisc for meg.lars_erik skrev:dag1234 skrev:Er det en kjempeplate. Litt vanskelig å se når jeg ikke har noe referanse. Kan du legge ut bilde sammen med en fyrstikkeske?
Spiller ikke. Bare bildet som lyver. Er helt enig i at den fyrstikkesken ikke er helt up to datebaluba skrev:Aj aj aj!!! lars_erik spiller komprimerte formater! ATRAC som er dårligere enn Spotifys 320 kbps Ogg Vorbis.
Enig.bluesbreaker skrev:Sofia Karlson fortjener absolutt mer oppmerksomhet!gismo skrev:Denne
Ja.dag1234 skrev:Må ha vært full som bare fy. Husker ikke at jeg har kjøpt denne.
Kate Bush - 50 words for snow
Det er denne; Svarta Balladerunited59 skrev:Enig.bluesbreaker skrev:Sofia Karlson fortjener absolutt mer oppmerksomhet!gismo skrev:Denne
Særlig den der skiva med sanger av dan andersson er bra.
Jepp, der er den. Utrolig bra!bluesbreaker skrev:Det er denne; Svarta Balladerunited59 skrev:Enig.bluesbreaker skrev:Sofia Karlson fortjener absolutt mer oppmerksomhet!gismo skrev:Denne
Får prøve denne jeg også. Nok engang har tråden gitt inspirasjon til å lytte til noe man ikke har hørt førunited59 skrev:Jepp, der er den. Utrolig bra!bluesbreaker skrev:Det er denne; Svarta Balladerunited59 skrev:Enig.bluesbreaker skrev:Sofia Karlson fortjener absolutt mer oppmerksomhet!gismo skrev:Denne