lars_erik
Rubinmedlem
Får gi denne en sjanse til.dag1234 skrev:Denne übernüdelige plata på cd.
Wilco - Sky blue sky
Vedlegg
-
51.1 KB Visninger: 125
Får gi denne en sjanse til.dag1234 skrev:Denne übernüdelige plata på cd.
Wilco - Sky blue sky
Den er jo så fin at det er en god idé. Hør hvor mye Beatles det er på den. Deilig lysbilde og.lars_erik skrev:Får gi denne en sjanse til.dag1234 skrev:Denne übernüdelige plata på cd.
Wilco - Sky blue sky
Øks hørtes som et godt møbeltilpasningsverktøy for bil ja. For rullerende platebibliotek.Roberten skrev:Kalasmye alkohol, øks, Hitachi Koki og et ørlite håp om å overtale gamle platereoler til å bli håndterbare nok til å passe inn i Saaben.
Jo, også Tigermilk.
Han lever! Han lever ennu! Roberten har atter gjennoppstått. Halleluja!Roberten skrev:Kalasmye alkohol, øks, Hitachi Koki og et ørlite håp om å overtale gamle platereoler til å bli håndterbare nok til å passe inn i Saaben.
Jo, også Tigermilk.
Eg kjenner ein som kombinerte alkohol og motorsag. Trur ikkje han gjer det fleire gonger...Roberten skrev:Kalasmye alkohol, øks, Hitachi Koki og et ørlite håp om å overtale gamle platereoler til å bli håndterbare nok til å passe inn i Saaben.
Jo, også Tigermilk.
Og en bra plate av de gamle overvurderte ogsålars_erik skrev:Beatles var en særdeles god ide
Det rykker i gamle lemmer fortsatt, forstår jeg65finger skrev:Og en bra plate av de gamle overvurderte ogsålars_erik skrev:Beatles var en særdeles god ide
hvorfor skal du ødelegge gamle saaben med noget så simpelt som long player reoler? HVORRFORR!!!!Roberten skrev:Kalasmye alkohol, øks, Hitachi Koki og et ørlite håp om å overtale gamle platereoler til å bli håndterbare nok til å passe inn i Saaben.
Jo, også Tigermilk.
Alt blir bedre med øks. Det samme gjelder for alkohol, så det er en naturlig slutning at kombinasjonen øks og alkohol er knallbra. Og da i særdeleshet for å demontere gammelt møblement.united59 skrev:Øks hørtes som et godt møbeltilpasningsverktøy for bil ja. For rullerende platebibliotek.Roberten skrev:Kalasmye alkohol, øks, Hitachi Koki og et ørlite håp om å overtale gamle platereoler til å bli håndterbare nok til å passe inn i Saaben.
Jo, også Tigermilk.
Liker også godt kombinasjonen av alkohol og øks.
Er meget usikker på full roberten med øks komboen.Roberten skrev:Alt blir bedre med øks. Det samme gjelder for alkohol, så det er en naturlig slutning at kombinasjonen øks og alkohol er knallbra. Og da i særdeleshet for å demontere gammelt møblement.united59 skrev:Øks hørtes som et godt møbeltilpasningsverktøy for bil ja. For rullerende platebibliotek.Roberten skrev:Kalasmye alkohol, øks, Hitachi Koki og et ørlite håp om å overtale gamle platereoler til å bli håndterbare nok til å passe inn i Saaben.
Jo, også Tigermilk.
Liker også godt kombinasjonen av alkohol og øks.
Fingern, de må fraktes vekk fra mitt åsyn. Jeg kjenner ingen med stasjonsvogn, cogito ergo sum er jeg nødt til å bli kvitt dævelskapen på egenhånd. Derfor mine venner øks og alkohol.
Har faktisk prøvd det der med motorsag og alkohol. Rett inn på leggbeinet og nesten en centimeter inn i det... :-X :-X :-X Utrolig hvor lite alko som skulle til også.Townes skrev:Eg kjenner ein som kombinerte alkohol og motorsag. Trur ikkje han gjer det fleire gonger...Roberten skrev:Kalasmye alkohol, øks, Hitachi Koki og et ørlite håp om å overtale gamle platereoler til å bli håndterbare nok til å passe inn i Saaben.
Jo, også Tigermilk.
Joe Pug - Messenger
Flott plate!
Du forsvant for meg i alt mylderet. Nå må jeg spille denne:Roberten skrev:Dag, ingen grunn til engstelse, ryktene om min gjenoppstandelse er sterkt overdrevet.
Med alkohol, motorsag og bilkjøring på samme tid, burde vi være trygg på det. ;DRoberten skrev:Dag, ingen grunn til engstelse, ryktene om min gjenoppstandelse er sterkt overdrevet.
;Dunited59 skrev:Med alkohol, motorsag og bilkjøring på samme tid, burde vi være trygg på det. ;DRoberten skrev:Dag, ingen grunn til engstelse, ryktene om min gjenoppstandelse er sterkt overdrevet.
OK da, manuell øks, fyllekjøring og børst går greit.Roberten skrev:;Dunited59 skrev:Med alkohol, motorsag og bilkjøring på samme tid, burde vi være trygg på det. ;DRoberten skrev:Dag, ingen grunn til engstelse, ryktene om min gjenoppstandelse er sterkt overdrevet.
Nei, ærlig talt, ikke motorsag. Det får da være måte på. + motorsag skal kun kombineres med korrekt verneutstyr. Trust me, jeg er for odelsgutt å regne.
Nettopp. Mye som ordner seg så lenge man kan flyte på gammel vane og erfaring.united59 skrev:OK da, manuell øks, fyllekjøring og børst går greit.Roberten skrev:;Dunited59 skrev:Med alkohol, motorsag og bilkjøring på samme tid, burde vi være trygg på det. ;DRoberten skrev:Dag, ingen grunn til engstelse, ryktene om min gjenoppstandelse er sterkt overdrevet.
Nei, ærlig talt, ikke motorsag. Det får da være måte på. + motorsag skal kun kombineres med korrekt verneutstyr. Trust me, jeg er for odelsgutt å regne.
Dette er saker ;D!Townes skrev:Skal opp før fuglane fis i måro, så avslutter kvelden med en klassiker
The long ryders - State of our union
Et av verdens beste band ever. Period. Punktum finale.
Tar denne konserten en gang til.united59 skrev:Joe Pug - Live at Lincoln Hall (2011)
Takk for tipset, er på vei ned nåunited59 skrev:Tar denne konserten en gang til.united59 skrev:Joe Pug - Live at Lincoln Hall (2011)
Kan lastes ned for 5 bucks i FLAC hos Pug sjøl:
http://joepug.spinshop.com/details/...store/joepug.spinshop.com/Digital%20Downloads
men hvem var Harriet Tubman? (jeg satte på en av de andre..)Townes skrev:Skal opp før fuglane fis i måro, så avslutter kvelden med en klassiker
The long ryders - State of our union
Et av verdens beste band ever. Period. Punktum finale.
Når gode artister tilbyr musikken sin lossless direkte, blir jeg veldig fornøyd. Kan nesten betale mer enn CD-prisen. Du slipper porto eller gå på butikken, og rippinga er ferdiggjort. Litt småtagging, og så er den inne på serveren i cd-kvalitet. O lykke!Bent skrev:Takk for tipset, er på vei ned nåunited59 skrev:Tar denne konserten en gang til.united59 skrev:Joe Pug - Live at Lincoln Hall (2011)
Kan lastes ned for 5 bucks i FLAC hos Pug sjøl:
http://joepug.spinshop.com/details/...store/joepug.spinshop.com/Digital%20Downloads
Edit: absolutt verdt pengene
Kjører du Saab 900? (99=spett, 900=øks, 9k=brekkjern)Roberten skrev:Kalasmye alkohol, øks, Hitachi Koki og et ørlite håp om å overtale gamle platereoler til å bli håndterbare nok til å passe inn i Saaben.
Jo, også Tigermilk.