RBN
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 14.05.2007
- Antall liker
- 1.603
Mathias Eick - Skala
Den er ganske bra,-særlig live cd`n. Ei plate som Gallagher spilte inn i Frisco, men var så misfornøyd med at han ikke ville gi den ut. Mener å ha lest at den er blitt overhalt og mixet på nytt.Kom i 2011. Fått bra kritikker.Bent skrev:Denne var jeg helt uvitende om før jeg snublet over den på Spotify
Rory Gallagher - Notes From San Francisco
Prøv denne også: LEVANDElars_erik skrev:Denne oppdagelsen fra natt til i dag
http://en.wikipedia.org/wiki/Harriet_TubmanBurnt_Island skrev:men hvem var Harriet Tubman? (jeg satte på en av de andre..)Townes skrev:Skal opp før fuglane fis i måro, så avslutter kvelden med en klassiker
The long ryders - State of our union
Et av verdens beste band ever. Period. Punktum finale.
Det var 15 fine minutter, så lenge det varte.Townes skrev:Kings of Leon - Youth and young manhood
Frå den gang KOL var et bra band, og ikkje en gjeng med emosytpunger.
Hehe, skrev det mest "på tærg". ;DTownes skrev:...men?united59 skrev:Tom Waits - Bad As Me (2011)
Kunne vært en veldig god plate.
Hæh?Townes skrev:Onkel Tom får gjøre som han vil for min del ;D
Eg var ikkje "med" før på 90tallet.
Som jeg skulle sagt det sjøl!united59 skrev:Hehe, skrev det mest "på tærg". ;DTownes skrev:...men?united59 skrev:Tom Waits - Bad As Me (2011)
Kunne vært en veldig god plate.
Har egentlig sagt det samme om hans plater i 25 år nå. Skaffer dem alle, mer er ikke blodfan lengre. Etter at det ble for mye megafoner, teater og pitcha skrål. Greit med kontraster og styggfine ting, men for meg er det ofte litt overdrevent. Litt for mye.
Han vil bare ikke være mer kommers, men jeg er sikker på at han kan.
Syns dog at denne plata er god, og det har jeg ikke sagt om dem alle.
Flere fine sanger, og den har vokst litt.
Men greier ikke å legge fra meg en dash irritasjon over at han ikke lager ei heil plate med fine ting. Det er vel det som er meninga hans, jeg tar det personlig. ;D
Husk, jeg var med fra 70-tallet.
Okeida, teknisk sett starta helga i går kveld kl 2000.lars_erik skrev:Helg?
Har øvelse både lørdag og søndag, med konsert søndag kveld. Derav "?".united59 skrev:Okeida, teknisk sett starta helga i går kveld kl 2000.lars_erik skrev:Helg?
Er vel frivillige og lystbetonte helgeutskeielser det?lars_erik skrev:Har øvelse både lørdag og søndag, med konsert søndag kveld. Derav "?".united59 skrev:Okeida, teknisk sett starta helga i går kveld kl 2000.lars_erik skrev:Helg?
Prøver den jeg og. Skål.united59 skrev:Lars Demian - Ännu mera jag
"Alkohol: Du gjør meg til en mann... Du er min besta venn."
Men:
" Jag vaknar i en trapp og vet inta hvem jag er. Jag er trasig og blodig".
Skål og god helg!
Han hadde teken han der ja.Townes skrev:The Black keys - El camino
Godt å se at drolten har Lonely boy dansen sånn noenlunde inne allerede...
Hadde eg hatt den grooven der, hadde eg vært på byn kver helg og shaka bootyen.united59 skrev:Han hadde teken han der ja.Townes skrev:The Black keys - El camino
Godt å se at drolten har Lonely boy dansen sånn noenlunde inne allerede...
SPiller av albumet jeg også. Første gang i dag.
Perfekt for en fredag ettermiddag. Men HØYT må det være!
Den satt egentlig som et skudd, fra første takt.