motoren
Æresmedlem
Helg og denne på spilleren
mvh
mvh
Vedlegg
-
5.1 KB Visninger: 143
Bra Todd Snider plate det der, Finbeck.Finbeck skrev:
Det var en utrolig kul snuttTownes skrev:Hadde eg hatt den grooven der, hadde eg vært på byn kver helg og shaka bootyen.united59 skrev:Han hadde teken han der ja.Townes skrev:The Black keys - El camino
Godt å se at drolten har Lonely boy dansen sånn noenlunde inne allerede...
SPiller av albumet jeg også. Første gang i dag.
Perfekt for en fredag ettermiddag. Men HØYT må det være!
Den satt egentlig som et skudd, fra første takt.
Det sies forøvrig at det er Carlton fra Fresh Prince som viser dansetrinna her.
Derfor den blir spilt tidlig ;D.Det var lenge sia denne har blitt spilt,for har jeg hørt på Snider så har det vært The Excitement Plan som har snurra.Townes skrev:Bra Todd Snider plate det der, Finbeck.Finbeck skrev:
Får samme klumpen i halsen kver gang eg hører You think you know somebody.
Og om den høres en sein fredag med noe brunt i glasset kan man begynne å svette i øyekroken også.
Du er der, ja. I valiumens tjeneste. :dag1234 skrev:Livet er en lang rolig elv...det gjelder kun å ha nok Valium.
Prøvde akkurat en Nissemor! Jøss. Den var litt i heftigste laget, mye smak og mektig. Så det holdt med en.lars_erik skrev:Du er der, ja. I valiumens tjeneste. :dag1234 skrev:Livet er en lang rolig elv...det gjelder kun å ha nok Valium.
Prøve med en Nissefar i stedet?
Nissefar er bedre.dag1234 skrev:Prøvde akkurat en Nissemor! Jøss. Den var litt i heftigste laget, mye smak og mektig. Så det holdt med en.lars_erik skrev:Du er der, ja. I valiumens tjeneste. :dag1234 skrev:Livet er en lang rolig elv...det gjelder kun å ha nok Valium.
Hver sin smak, noen liker faren og noen liker moren, noen liker dattera og noen liker broren.lars_erik skrev:Nissefar er bedre.dag1234 skrev:Prøvde akkurat en Nissemor! Jøss. Den var litt i heftigste laget, mye smak og mektig. Så det holdt med en.lars_erik skrev:Du er der, ja. I valiumens tjeneste. :dag1234 skrev:Livet er en lang rolig elv...det gjelder kun å ha nok Valium.
Hva har St.Peters efterfølger gjort nå da?dag1234 skrev:I følge med en dose hard narkotika over frokostrøra, i dyp fortvielse over anmeldelsen av Den Hellige far.
Sånn skal Heavy Metal høres ut!jowil skrev:Fredagskvelden hopper i vei i lagelig tempo. ???
Motörhead - No Sleep 'til Hammersmith
Har startet med ekstremsport.lars_erik skrev:Hva har St.Peters efterfølger gjort nå da?dag1234 skrev:I følge med en dose hard narkotika over frokostrøra, i dyp fortvielse over anmeldelsen av Den Hellige far.
Nå, han tok en Sonja og Mette Marit :dag1234 skrev:Har startet med ekstremsport.lars_erik skrev:Hva har St.Peters efterfølger gjort nå da?dag1234 skrev:I følge med en dose hard narkotika over frokostrøra, i dyp fortvielse over anmeldelsen av Den Hellige far.
http://www.katolsk.no/nyheter/2011/11/katolsk-ukeslutt-2.-desember
Han blir jaffal ikke gamle karen hvis han holder på sånn.lars_erik skrev:Nå, han tok en Sonja og Mette Marit :dag1234 skrev:Har startet med ekstremsport.lars_erik skrev:Hva har St.Peters efterfølger gjort nå da?dag1234 skrev:I følge med en dose hard narkotika over frokostrøra, i dyp fortvielse over anmeldelsen av Den Hellige far.
http://www.katolsk.no/nyheter/2011/11/katolsk-ukeslutt-2.-desember
Beltet kan jo skrukke til kjolen, må vite 8)