Go'dag mann kosteskaft
Æresmedlem
- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Bror til Per.lars_erik skrev:^Jeg er så blank, at jeg veit ikke hvem denne Lars er. Gjengen har jeg dog hørt. Ga ikke mersmak.
Her har du en parodi på begge de to bl.a.lars_erik skrev:^Jeg er så blank, at jeg veit ikke hvem denne Lars er. Gjengen har jeg dog hørt. Ga ikke mersmak.
Hahaha. Den var fantastisk vittig. Tok dem på kornet.Bent skrev:Her har du en parodi på begge de to bl.a.lars_erik skrev:^Jeg er så blank, at jeg veit ikke hvem denne Lars er. Gjengen har jeg dog hørt. Ga ikke mersmak.
Takk for påminnelsen Den skal jeg høre på i løpet av dagen. Spesielt The Irish Ballad og I Hold Your Hand In Mine.dag1234 skrev:Tom Lehrer - In concert
rickety-tickety-tinSteinar_Lund skrev:Takk for påminnelsen Den skal jeg høre på i løpet av dagen. Spesielt The Irish Ballad og I Hold Your Hand In Mine.dag1234 skrev:Tom Lehrer - In concert
Begge er passe morbide på en helligdag ;D
Trodde brødrene til Per var Pål og Espen?dag1234 skrev:Bror til Per.lars_erik skrev:^Jeg er så blank, at jeg veit ikke hvem denne Lars er. Gjengen har jeg dog hørt. Ga ikke mersmak.
Bror til Per Spellemann.lars_erik skrev:Trodde brødrene til Per var Pål og Espen?dag1234 skrev:Bror til Per.lars_erik skrev:^Jeg er så blank, at jeg veit ikke hvem denne Lars er. Gjengen har jeg dog hørt. Ga ikke mersmak.
Trodde det var en ny plate (så feil kan en ta), hørt gjennom denne nå og den har noen høydepunkt som er helt fantastiske. Den skal kjøpes, takk for tipset.Townes skrev:Riley - Grandma's Roadhouse
Dette er rett og slett bare jævli bra...
Bra måte å starte dagen på. Gjør det samme. Til frokost,kaffe, kaffe og aviser og noe ski i bakgrunnen på tv.Townes skrev:Riley - Grandma's Roadhouse
Dette er rett og slett bare jævli bra...
Dette er da vel Spillemanden? Kim Spillemand.dag1234 skrev:Bror til Per Spellemann.lars_erik skrev:Trodde brødrene til Per var Pål og Espen?dag1234 skrev:Bror til Per.lars_erik skrev:^Jeg er så blank, at jeg veit ikke hvem denne Lars er. Gjengen har jeg dog hørt. Ga ikke mersmak.