K
Kaare G. Opsahl
Gjest
denne
Vedlegg
-
42.5 KB Visninger: 158
Disse kirurigiske knappene; beskrivelse hadde vært interessant. Og sy-teknikken? Brukes det korssting eller kanskje hekseskudd?dag1234 skrev:Til bursdagsbarnet, den jeg vel har spilt mest av ham, mens jeg syr kirurgiske knapper i sommerdressen fra Pal Zileri.
Surgon, eller working cuffs betyr at det er ekte knappull i dressjakke-ermet og at de kan åpnes. Noe som er uhørt at en gentleman gjør...derfor lar jeg den ytterste være åpen, slik at alle som har peiling kan se at jeg har peiling, og er en never-mind-dude. Tegn på at det er en kvalitetsdress.lars_erik skrev:Disse kirurigiske knappene; beskrivelse hadde vært interessant. Og sy-teknikken? Brukes det korssting eller kanskje hekseskudd?dag1234 skrev:Til bursdagsbarnet, den jeg vel har spilt mest av ham, mens jeg syr kirurgiske knapper i sommerdressen fra Pal Zileri.
Vel er man tidlig ute på sørvestspissen, men sommerdress...? ???
Mine sommerdresser består av Capri-bukser i ulike varianter og t-skjorte med tilhørende sandaler....
Plages svært lite med kirurgi.
Svært praktiske disse, i 25 grader. At man kan kneppe opp ermene, altså :dag1234 skrev:Surgon, eller working cuffs betyr at det er ekte knappull i dressjakke-ermet og at de kan åpnes. Noe som er uhørt at en gentleman gjør...derfor lar jeg den ytterste være åpen, slik at alle som har peiling kan se at jeg har peiling, og er en never-mind-dude. Tegn på at det er en kvalitetsdress.lars_erik skrev:Disse kirurigiske knappene; beskrivelse hadde vært interessant. Og sy-teknikken? Brukes det korssting eller kanskje hekseskudd?dag1234 skrev:Til bursdagsbarnet, den jeg vel har spilt mest av ham, mens jeg syr kirurgiske knapper i sommerdressen fra Pal Zileri.
Vel er man tidlig ute på sørvestspissen, men sommerdress...? ???
Mine sommerdresser består av Capri-bukser i ulike varianter og t-skjorte med tilhørende sandaler....
Plages svært lite med kirurgi.
Navnet er fra kirurgiens barndom, da legen kneppet opp ermet før så han ikke griset til klærne i løpet av arbeidsdagen.
Knapper festes alltid med korssting, da faller de sjelden av.
Man kan jo også velge å la den henge i skapet, eller i mitt tilfelle; henge i butikken....dag1234 skrev:Du kan brette dem opp, noe du ikke vil om du ikke heter Jan Coctau.
Ja, det er jo ikke noe poeng å slutte å være slask.lars_erik skrev:Man kan jo også velge å la den henge i skapet, eller i mitt tilfelle; henge i butikken....dag1234 skrev:Du kan brette dem opp, noe du ikke vil om du ikke heter Jan Coctau.
;Ddag1234 skrev:Ja, det er jo ikke noe poeng å slutte å være slask.lars_erik skrev:Man kan jo også velge å la den henge i skapet, eller i mitt tilfelle; henge i butikken....dag1234 skrev:Du kan brette dem opp, noe du ikke vil om du ikke heter Jan Coctau.
Okay!dag1234 skrev:Til bursdagsbarnet, den jeg vel har spilt mest av ham, mens jeg syr kirurgiske knapper i sommerdressen fra Pal Zileri.
David Bowie - Hunky Dory
Hermer etter fingern.65finger skrev:Hermer etter HR og setter på denne skiva med historiens kuleste pianist
Jaja...lars_erik skrev:;Ddag1234 skrev:Ja, det er jo ikke noe poeng å slutte å være slask.lars_erik skrev:Man kan jo også velge å la den henge i skapet, eller i mitt tilfelle; henge i butikken....dag1234 skrev:Du kan brette dem opp, noe du ikke vil om du ikke heter Jean Coctau.
Finnes mye bra, som ikke er dress vet du
Men det er jo ikke noe poeng i å slutte og være stiv i snippen.