bluesbreaker
Hundeeier
ziggy
Vedlegg
-
110.3 KB Visninger: 212
SLUDDER!!!Roberten skrev:Sveriges beste band :-* på lp fra '81. Ebba Grön - Kärlek & Uppror
støtter opp om EbbaRoberten skrev:Sveriges beste band :-* på lp fra '81. Ebba Grön - Kärlek & Uppror
Ebba var mer en døgnflue (Men ikke Thåstrøm).Roberten skrev:Jeg er totalt blank på Eldkvarn, så jeg skal ikke være veldig påståelig om akkurat det. Annet enn å forsiktig mene at jeg kanskje hadde hørt om Eldkvarn om det var bedre enn Ebba. Men svenskene har alltid hatt mye for seg, så det trenger ikke bety så mye.
Ebba var kort men intenst. Passet bra det. Men jeg er enig, noen ganger skal man ha betalt for evnen til å stå løpet ut, så jeg får se om spotify kan hjelpe meg med Eldkvarn. Nåde deg om det er hippiehelveteunited59 skrev:Ebba var mer en døgnflue (Men ikke Thåstrøm).Roberten skrev:Jeg er totalt blank på Eldkvarn, så jeg skal ikke være veldig påståelig om akkurat det. Annet enn å forsiktig mene at jeg kanskje hadde hørt om Eldkvarn om det var bedre enn Ebba. Men svenskene har alltid hatt mye for seg, så det trenger ikke bety så mye.
På 80-tallet helte jeg mot Ebba og siden Imperiet, heller enn Eldkvarn, som en musikkamerat var svoren fan av.
Men noen ganger får man for stayeregenskapene
Har allerede gått i dekning.Roberten skrev:Ebba var kort men intenst. Passet bra det. Men jeg er enig, noen ganger skal man ha betalt for evnen til å stå løpet ut, så jeg får se om spotify kan hjelpe meg med Eldkvarn. Nåde deg om det er hippiehelveteunited59 skrev:Ebba var mer en døgnflue (Men ikke Thåstrøm).Roberten skrev:Jeg er totalt blank på Eldkvarn, så jeg skal ikke være veldig påståelig om akkurat det. Annet enn å forsiktig mene at jeg kanskje hadde hørt om Eldkvarn om det var bedre enn Ebba. Men svenskene har alltid hatt mye for seg, så det trenger ikke bety så mye.
På 80-tallet helte jeg mot Ebba og siden Imperiet, heller enn Eldkvarn, som en musikkamerat var svoren fan av.
Men noen ganger får man for stayeregenskapene
He ! ;D Nu vel, dersom navnet ditt også begynner på R tror jeg at jeg skal klare å spa deg frem selv uten IP-adressen.united59 skrev:Har allerede gått i dekning.
Proxyserver fra i dag, IP-en min finner du aldri!
Roberten skrev:He ! ;D Nu vel, dersom navnet ditt også begynner på R tror jeg at jeg skal klare å spa deg frem selv uten IP-adressen.united59 skrev:Har allerede gått i dekning.
Proxyserver fra i dag, IP-en min finner du aldri!
Kjempesak! Trudde ikkje det var muleg å tonesette Hauge.mikefish skrev:Kvalitetsutgivelse fra Finn Coren :
i draumar fær du
mvh. s,