bluesbreaker
Hundeeier
.
Vedlegg
-
9.6 KB Visninger: 104
Undervurdert !Lyngen skrev:ingenting
You`re damn right!Hansern skrev:Undervurdert !Lyngen skrev:ingenting
Flott plate det der.Torja skrev:Kari Bremnes LIVE
Prøver denne jeg og.Townes skrev:Josh Ritter - Hello Starling
Spiller denne jeg og.decibelius skrev:På flac mens jeg venter på vinylen som slippes i slutten av januar
Togsangen har en herlig bass i seg ;Dlars_erik skrev:På deilig CD. Hard og handfast.
Togsangen er herlig. Sammen med resten av plataTorja skrev:Togsangen har en herlig bass i seg ;Dlars_erik skrev:På deilig CD. Hard og handfast.
Dette er også en flott togsanglars_erik skrev:Togsangen er herlig. Sammen med resten av plataTorja skrev:Togsangen har en herlig bass i seg ;Dlars_erik skrev:På deilig CD. Hard og handfast.
Flott, spesielt orginalen.Hansern skrev:Dette er også en flott togsanglars_erik skrev:Togsangen er herlig. Sammen med resten av plataTorja skrev:Togsangen har en herlig bass i seg ;Dlars_erik skrev:På deilig CD. Hard og handfast.
Moddi - Togsang http://www.youtube.com/watch?v=gRsbThVOmnI
nesten like fin som originalen:
Vashti Bunyan - Train Song http://www.youtube.com/watch?v=0AGD78mWcss
Den er jo produsert av Justin Vernon (Bon Iver) da De blander visstnok business and pleasureTownes skrev:Betyr det at Kathleen Edwards plata suger? Hadde gledet meg litt til den, den forrige var jo superfin.united59 skrev:Plateåret 2012 begynner ikke bra
Kathleen Edwards - Voyageur
Denne da, mon tro?
June Star - Slow Dance
Greit, da kan den strykes fra handlelista til fordel for annet snacks.Tor skrev:Den er jo produsert av Justin Vernon (Bon Iver) da De blander visstnok business and pleasureTownes skrev:Betyr det at Kathleen Edwards plata suger? Hadde gledet meg litt til den, den forrige var jo superfin.united59 skrev:Plateåret 2012 begynner ikke bra
Kathleen Edwards - Voyageur
Denne da, mon tro?
June Star - Slow Dance
Åja, du hører på den du. Det vil jeg og!dag1234 skrev:Prøver denne jeg og.Townes skrev:Josh Ritter - Hello Starling
Så, så. Du er ikke glemtdag1234 skrev:Åja, du hører på den du. Det vil jeg og!dag1234 skrev:Prøver denne jeg og.Townes skrev:Josh Ritter - Hello Starling
Det er ikke mange paranoid schizofrene her, altså. Bare jeg og dag1234.lars_erik skrev:Mens noen er paranoid schizofrene, spiller jeg denne. Rolig og avbalansert etter en time på øret, sammen med puta og sofaen.
Det var dere jeg siktet til... :-*dag1234 skrev:Det er ikke mange paranoid schizofrene her, altså. Bare jeg og dag1234.lars_erik skrev:Mens noen er paranoid schizofrene, spiller jeg denne. Rolig og avbalansert etter en time på øret, sammen med puta og sofaen.
og jeg og 1finger,2finger,3finger,4finger...........63finger,64fingerdag1234 skrev:Det er ikke mange paranoid schizofrene her, altså. Bare jeg og dag1234.lars_erik skrev:Mens noen er paranoid schizofrene, spiller jeg denne. Rolig og avbalansert etter en time på øret, sammen med puta og sofaen.
Skummelt :-\65finger skrev:og jeg og 1finger,2finger,3finger,4finger...........63finger,64fingerdag1234 skrev:Det er ikke mange paranoid schizofrene her, altså. Bare jeg og dag1234.lars_erik skrev:Mens noen er paranoid schizofrene, spiller jeg denne. Rolig og avbalansert etter en time på øret, sammen med puta og sofaen.
Vi kan starte en orden. Så kan jeg være storridder, og overstormester, og overprefekt og mere til. Og det kan du finger1 og få være, og finger2, og finger3, ... Vi kan ha fine drakter, medaljer og eget flagg.65finger skrev:og jeg og 1finger,2finger,3finger,4finger...........63finger,64fingerdag1234 skrev:Det er ikke mange paranoid schizofrene her, altså. Bare jeg og dag1234.lars_erik skrev:Mens noen er paranoid schizofrene, spiller jeg denne. Rolig og avbalansert etter en time på øret, sammen med puta og sofaen.