K
Kaare G. Opsahl
Gjest
denne
Vedlegg
-
74.7 KB Visninger: 166
Er vi tilbake til proxy og navnebytte igjen?Roberten skrev:Tydelig at vi må ta en prat snart, united59.
Kan vi ikke hoppe over proxy og navnebytte og gå rett til en øl i stedet ? Liksom så mye greiere det.united59 skrev:Er vi tilbake til proxy og navnebytte igjen?Roberten skrev:Tydelig at vi må ta en prat snart, united59.
Og plastisk kirurgi, du vet hvordan jeg ser ut også
Men Dino Jr er bra, det må være formildende?
Godt å høre, prat uten øl har jeg ingen tro på.Roberten skrev:Kan vi ikke hoppe over proxy og navnebytte og gå rett til en øl i stedet ? Liksom så mye greiere det.united59 skrev:Er vi tilbake til proxy og navnebytte igjen?Roberten skrev:Tydelig at vi må ta en prat snart, united59.
Og plastisk kirurgi, du vet hvordan jeg ser ut også
Men Dino Jr er bra, det må være formildende?
Det er en stor samling formildende omstendigheter ute og går, så ingen grunn til å sove med øyene åpne. Så langt.
Ikke så minneverdig, Psycho Circus, men den er ikke på samme lavnivå som det de leverte fra slutten av åttitallet og til tidlig nittitall. Det er til å grine av. Opp til Elder, det er tøft. I alle fall for oss som vokste opp med kisskort i stjerneposen. ;DBent skrev:Plata var vel en av deres dårligeste noen gang, men liveshowet var meget bra også magien med orginalbesetningen tilbakeDazed skrev:KISS reunion tour i 96-97 var flott. (så lenge det varte) Liveshowet var bedre enn plata.
Det skyldtes nok neppe at bankkontoen var tom. Det var sikkert bare ikke tilstrekkelig nok med nuller bak de første talla...Dazed skrev:KISS reunion tour i 96-97 var flott. (så lenge det varte) Liveshowet var bedre enn plata.Roberten skrev:Tydelig at vi må ta en prat snart, united59. På stående fot er det kun Dinosaur Jr som rinner meg i hu blant vellykkede gjenforeninger. Må gruble på den. Men nei, => det er som regel et jævlig dårlig tegn på at bankkontoen er tom.
Det var jo unektelig litt stusselig.Lyngen skrev:ingenting
Har vært litt musikktrett + at jeg har hørt på iPod vel høyt = ville spare hørselen litt.Geir Kristiansen skrev:Det var jo unektelig litt stusselig.Lyngen skrev:ingenting
Tar denne jeg
/Wimp
Betyr det at Kathleen Edwards plata suger? Hadde gledet meg litt til den, den forrige var jo superfin.united59 skrev:Plateåret 2012 begynner ikke bra
Kathleen Edwards - Voyageur
Denne da, mon tro?
June Star - Slow Dance
Likte den forrige jeg også og hadde forventninger. Denne virket litt poppete tam, men har hørt den bare en gang.Townes skrev:Betyr det at Kathleen Edwards plata suger? Hadde gledet meg litt til den, den forrige var jo superfin.united59 skrev:Plateåret 2012 begynner ikke bra
Kathleen Edwards - Voyageur
Denne da, mon tro?
June Star - Slow Dance