Hehe.Townes skrev:
Gjennom tidene meg her og meg der. ;DRoberten skrev:Det beste svenske bandet gjennom tidene har i dag sagt at de skal gjenforenes. Merkelig nok. Det er nesten så jeg ikke tror det før jeg får se det. Men jeg tar meg råd til å markere dagen med å høre på den beste svenske skiven gjennom tidene.
Refused - The Shape Of Punk To Come
EDIT: attpåtil er det den platen med det fineste svenske coveret gjennom tidene.
Fortsatt litt mange pubertale (?) metalvræl for meg.Roberten skrev:Helt sant. Æresord. Dessuten var det du som b'ynte :-*
Støy ?
Støy ? Does not compute.
KISS reunion tour i 96-97 var flott. (så lenge det varte) Liveshowet var bedre enn plata.Roberten skrev:Tydelig at vi må ta en prat snart, united59. På stående fot er det kun Dinosaur Jr som rinner meg i hu blant vellykkede gjenforeninger. Må gruble på den. Men nei, => det er som regel et jævlig dårlig tegn på at bankkontoen er tom.
Plata var vel en av deres dårligeste noen gang, men liveshowet var meget bra også magien med orginalbesetningen tilbakeDazed skrev:KISS reunion tour i 96-97 var flott. (så lenge det varte) Liveshowet var bedre enn plata.