Go'dag mann kosteskaft
Æresmedlem
- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
John Coltrane - Live at the Village Vanguard
Vedlegg
-
36.7 KB Visninger: 150
Hvem?Brasse skrev:nye soloplata til broren til billy corgan?
Den er jo sinnsykt bra. Neste trancendental.Lyngen skrev:Tja, hva var det jeg hørte på i dag da? Bortsett fra stafettmusikk?
Å ja;
Har ikke hørt så mye på debuten hans faktisk. Den er bra den også.
Såpass? Jeg får høre mere på denda . Jeg trodde det var en av hans minst gode album.dag1234 skrev:Den er jo sinnsykt bra. Neste trancendental.Lyngen skrev:Tja, hva var det jeg hørte på i dag da? Bortsett fra stafettmusikk?
Å ja;
Har ikke hørt så mye på debuten hans faktisk. Den er bra den også.
Og du har som vanlig god smak . Den beste her (etter meg da såklart 8)).dag1234 skrev:The Cure - Kiss me, kiss me, kiss me
Hva behager??Lyngen skrev:Og du har som vanlig god smak . Den beste her (etter meg da såklart 8)).dag1234 skrev:The Cure - Kiss me, kiss me, kiss me
Gudommelig god smak .dag1234 skrev:Lyngen skrev:Og du har som vanlig god smak . Den beste her (etter meg da såklart 8)).dag1234 skrev:The Cure - Kiss me, kiss me, kiss me
Hva behager??
Nå begynner det å likne.Lyngen skrev:Gudommelig god smak .dag1234 skrev:Lyngen skrev:Og du har som vanlig god smak . Den beste her (etter meg da såklart 8)).dag1234 skrev:The Cure - Kiss me, kiss me, kiss me
Hva behager??
Det er ikke alle som har utseende med seg. Det må vi bare leve med.lars_erik skrev:Musikk for smukkaser :
Tenkte faktisk at det lignet Billy jeg også med det samme jeg så bildetBrasse skrev:nye soloplata til broren til billy corgan?
Kjekk fyr det der ja . Veldig hyggelig. Kos deg!Lyngen skrev:
På lørdag skal jeg til Sandnes og høre han er smukkasen spille hele denne. Det blir gildt, som de sier på Jæren.
Thomas Dybdahl - That great october sound