lars_erik
Rubinmedlem
Mot natt.
Vedlegg
-
40 KB Visninger: 140
Artig og flott musikalsk fortellingGeir_H skrev:Denne. Jeff Waynes Musical Version of The War Of The Worlds.(SACD).
Jeg må straks på på jobb :-\, så rekker ikke så mye av;lars_erik skrev:Helg, for svarte!
Jeg skal ta en øl og 4 single malt for din helse ;DLyngen skrev:Jeg må straks på på jobb :-\, så rekker ikke så mye av;lars_erik skrev:Helg, for svarte!
lars_erik skrev:Jeg skal ta en øl og 4 single malt for din helse ;DLyngen skrev:Jeg må straks på på jobb :-\, så rekker ikke så mye av;lars_erik skrev:Helg, for svarte!
;DLyngen skrev:lars_erik skrev:Jeg skal ta en øl og 4 single malt for din helse ;DLyngen skrev:Jeg må straks på på jobb :-\, så rekker ikke så mye av;lars_erik skrev:Helg, for svarte!
Ten en pinne også!
lars_erik skrev:[size=16pt]Pat Metheny - What`s it All About
united59 skrev:lars_erik skrev:[size=16pt]Pat Metheny - What`s it All About
Er det natta allerede?
God natt
lars_erik skrev:united59 skrev:lars_erik skrev:[size=16pt]Pat Metheny - What`s it All About
Er det natta allerede?
God natt
He, he! ;D
united59 skrev:lars_erik skrev:united59 skrev:lars_erik skrev:Pat Metheny - What`s it All About
Er det natta allerede?
God natt
He, he! ;D
Trøndere drikker jo så mye autorisert sprit. Lyset kan fort gå da. 8)
[size=10pt]Lærerværelset er vel gaukerommet.
Nei, her må det lyttes!Townes skrev:Lyngen skrev:Jeg må straks på på jobb :-\, så rekker ikke så mye av;lars_erik skrev:Helg, for svarte!
...Sikkert like greit :
Heksa og psyko`n? Må da være midt i blinken, skulle jeg mene :dag1234 skrev:Nei, her må det lyttes!Townes skrev:Lyngen skrev:Jeg må straks på på jobb :-\, så rekker ikke så mye av;lars_erik skrev:Helg, for svarte!
...Sikkert like greit :
pinne=boomerang som ikke kommer i retur?Lyngen skrev:lars_erik skrev:Jeg skal ta en øl og 4 single malt for din helse ;DLyngen skrev:Jeg må straks på på jobb :-\, så rekker ikke så mye av;lars_erik skrev:Helg, for svarte!
Ta en pinne også!
Nja, har hørt værre. Dette er liksom vrangsiden av Townes gode smak.lars_erik skrev:Heksa og psyko`n? Må da være midt i blinken, skulle jeg mene :dag1234 skrev:Nei, her må det lyttes!Townes skrev:Lyngen skrev:Jeg må straks på på jobb :-\, så rekker ikke så mye av;lars_erik skrev:Helg, for svarte!
...Sikkert like greit :