Roberten
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 10.10.2008
- Antall liker
- 1.511
På en prikk, Townes
Paul Collins Beat - Ribbon Of Gold
Paul Collins Beat - Ribbon Of Gold
Ahh... Suveren plate! Hvilken musikalsk kjemi og teknisk begavelse!Tor skrev:Led Zeppelin - Physical Graffiti
Vinyl
Ahh, da er du vel dritings allerede :.lars_erik skrev:;DLyngen skrev:lars_erik skrev:Jeg skal ta en øl og 4 single malt for din helse ;DLyngen skrev:Jeg må straks på på jobb :-\, så rekker ikke så mye av;lars_erik skrev:Helg, for svarte!
Ten en pinne også!
Siden din helse jo selvsagt er meg kjær, blir det altså samlet 9 øl og 14 single malt i kveld. Og 5 pinner. Et hardt program!
Stort sett fra Ghana. Passert gjennom fuglers fordøyelsessystem - håndplukketTownes skrev:Du er seriøs på kaffen gitt. Kor importerer du fra?Hansern skrev:Til kaffen. Nettopp importert
16 Horsepower - Low Estate
Bare å beklage. Humoren synker radikalt mot slutten av arbeidsveka.Hansern skrev:Stort sett fra Ghana. Passert gjennom fuglers fordøyelsessystem - håndplukketTownes skrev:Du er seriøs på kaffen gitt. Kor importerer du fra?Hansern skrev:Til kaffen. Nettopp importert
CD'en fra England.
Så nok at den kom til å komme...
Vet du i forbifarten hva som er så 'Limited Edition' med denne utgaven???? (A&M 1997)Townes skrev:Bare å beklage. Humoren synker radikalt mot slutten av arbeidsveka.Hansern skrev:Stort sett fra Ghana. Passert gjennom fuglers fordøyelsessystem - håndplukketTownes skrev:Du er seriøs på kaffen gitt. Kor importerer du fra?Hansern skrev:Til kaffen. Nettopp importert
CD'en fra England.
Så nok at den kom til å komme...
Bra plate er det okke som
Lurte meg til å høre på jazz der, gittlasse5214 skrev:Enter sandman med Youn Sun Nah fra plata same girl.
Tidenes råeste av den låta.
Men hør den mere en en gang.
Finnes på Spotify...
Lasse
Er dette for noe rart da? Er det demo sessions fra Terroir Blues skiva?united59 skrev:Jay Farrar - Terroir Blues The Dogtown Sessions
JA.decibelius skrev:Er dette for noe rart da? Er det demo sessions fra Terroir Blues skiva?united59 skrev:Jay Farrar - Terroir Blues The Dogtown Sessions
Husker at Rank And File var et likandes band så jeg prøver denne en runde,united59 skrev:Alejandro Escovedo - The Boxing Mirror
ALt country er så mangt...Hansern skrev:Husker at Rank And File var et likandes band så jeg prøver denne en runde,united59 skrev:Alejandro Escovedo - The Boxing Mirror
nå som jeg har blitt fan av alt country 8)
Er den sedvanlige perfekte slumre-taffelmusikken. Veldig nedpå her, ikke akkurat partymusikk.Townes skrev:Hvordan låter så Lambchop anno 2012 da?united59 skrev:Lambchop - Mr. M (2012)
Ok, takk. Da blir det kjøp på meg. Er jo fanunited59 skrev:JA.decibelius skrev:Er dette for noe rart da? Er det demo sessions fra Terroir Blues skiva?united59 skrev:Jay Farrar - Terroir Blues The Dogtown Sessions
Jay Farrar s the latest release features an 11-track sequence, including 5 alternate mixes from the Terroir Blues session (Cahokian, Fool Kings Crown, Dent County, Out on the Road and Walk You Down) as well as 6 re-mastered tracks from the original 2003 Terroir Blues.
Tracklist:
1. All Of Your Might
2. No Rolling Back
3. California
4. Hanging On To You
5. Hard Is The Fall
6. Cahokian
7. Fool Kings Crown
8. Dent County
9. Heart On The Ground
10. Out On The Road
11. Walk You Down