- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Donovan - Try to catch the wind
Ung kjærlighet er jo bare skjønt!dag1234 skrev:Justin Bieber - Boyfriend
Håpte jo i det lengste det var meg han ville ha, men der måtte jeg nok bite i meg nederlaget, gitt. :'(lars_erik skrev:Ung kjærlighet er jo bare skjønt!dag1234 skrev:Justin Bieber - Boyfriend![]()
;Ddag1234 skrev:Håpte jo i det lengste det var meg han ville ha, men der måtte jeg nok bite i meg nederlaget, gitt. :'(lars_erik skrev:Ung kjærlighet er jo bare skjønt!dag1234 skrev:Justin Bieber - Boyfriend![]()
Jaja, sikkert like dårlig i senga som han er til å synge, så samma gjør det.
er den skiva verdt å skaffe? Har ikke hørt den endadag1234 skrev:Mens jeg reparerer en såret selvfølelse og plastrer et kringlevridd ego, gir jeg denne karen en siste sjanse.
Mark Lanegan - Blues Funeral
Bare et jævla bråk!65finger skrev:er den skiva verdt å skaffe? Har ikke hørt den endadag1234 skrev:Mens jeg reparerer en såret selvfølelse og plastrer et kringlevridd ego, gir jeg denne karen en siste sjanse.
Jeg har mest sansen for I'll take care of you, og har aldri helt fått de andre platene under huden. Men denne har absolutt kvaliteter, og den virker gjennomarbeidet. Tror gjerne jeg ikke har lyttet skikkelig på denne tidligere, men latt den mer surre i bakgrunnen når jeg har drevet med andre gjøremål. Den krever litt, men jeg liker den.65finger skrev:er den skiva verdt å skaffe? Har ikke hørt den endadag1234 skrev:Mens jeg reparerer en såret selvfølelse og plastrer et kringlevridd ego, gir jeg denne karen en siste sjanse.
Det visste jeg, og da vil nok denne falle i smak, og være vel verd å skaffe seg.65finger skrev:Jeg er storfan. Og har alt av mannen
Og slik blir detdag1234 skrev:Det visste jeg, og da vil nok denne falle i smak, og være vel verd å skaffe seg.65finger skrev:Jeg er storfan. Og har alt av mannen
Lyngen skrev:Herrrrrlig album, Dag.
Men nå er det susanne som gjelder![]()
....
First time ....
Spent på denne ja.
![]()
Veldig spent .....
Herrrrlig mann som satte meg på sporet etter det og. Har mye å takke han for.Lyngen skrev:Herrrrrlig album, Dag.
....
First time ....
Veldig spent .....
dag1234 skrev:Herrrrlig mann som satte meg på sporet etter det og. Har mye å takke han for.Lyngen skrev:Herrrrrlig album, Dag.
....
First time ....
Veldig spent .....
Jepp.Townes skrev:Neko Case - Blacklisted
![]()
Finfin plate.
KremplateGemini13 skrev:Orango Colonial Militia Vol. 1
flac :
Må bestilles på vinyl![]()