U
utgatt60135
Gjest
Denne plata satt ikke helt på første forsøk, men den karen kaster mann ikke på dør på førsteinntrykk.
Vel, vel, jeg synes den Hadestownplata tapte seg kjapt. Teatralsk og overdidaktisk. Rett ut kjedelig... Holder deg mye bedre du, skal jeg være ærlig.Lyngen skrev:Hehe, ja og fått for liten bank etter fyllebråk og hor.dag1234 skrev:Ja, nei dette er neppe noe for deg. Du har tatt for lite syre til å like så god musikk.Lyngen skrev:Han skulle ha kommet med en advarsel .lars_erik skrev:Flott plate dette.
Da prøver jeg Anaïs heller .
Jeg likte ikke så godt en anna is heller.
Anaïs Michell blir for pent og spe alene. Smellvakre Hadestown er en bauta i forhold!
Du brukte vel ei uke på å plukke musikk som både er svigers og Townes approved da.?Townes skrev:Blue Rodeo - Five Days in July
Uten tvil det beste Cuddy, Keelor & Co har levert. Lenge siden eg har spilt den nå, men den står seg fortsatt. En favoritt i mange år nå, og det ser ut til at svigers utviser god nok smak til å sette pris på denne fabelaktige plata.
united59 skrev:Du brukte vel ei uke på å plukke musikk som både er svigers og Townes approved da.?Townes skrev:Blue Rodeo - Five Days in July
Uten tvil det beste Cuddy, Keelor & Co har levert. Lenge siden eg har spilt den nå, men den står seg fortsatt. En favoritt i mange år nå, og det ser ut til at svigers utviser god nok smak til å sette pris på denne fabelaktige plata.
Ja fin den der, starter dagen med den jeg også. lenge siden ja.
Litt søt, på grensen til å tippe over på et par spor, men holder seg akkurat på den rette siden.
Deres beste, imho.motoren skrev:
Prøve den jeg og.Townes skrev:Blue Rodeo - Five Days in July
Ja er helt enig,fantastisk flott driv på denne platenJanR skrev:Deres beste, imho.motoren skrev:
/jan