united
Æresmedlem
Ja det var Bad Timing jeg reagerte litt på. Hadde ikke gjort det før, så det kan være dagsformen også.Townes skrev:united59 skrev:Du brukte vel ei uke på å plukke musikk som både er svigers og Townes approved da.?Townes skrev:Blue Rodeo - Five Days in July
Uten tvil det beste Cuddy, Keelor & Co har levert. Lenge siden eg har spilt den nå, men den står seg fortsatt. En favoritt i mange år nå, og det ser ut til at svigers utviser god nok smak til å sette pris på denne fabelaktige plata.
Ja fin den der, starter dagen med den jeg også. lenge siden ja.
Litt søt, på grensen til å tippe over på et par spor, men holder seg akkurat på den rette siden.
Bad timing du tenker på? Syns Cuddy fikser de der balladene helt perfekt. Keelor også for så vidt, men det er ett eller annet med stemmen og tekstene til Cuddy som treffer meg i øyekroken en gang i blant. Det sagt, så syns eg Keelor gjør sine saker veldig bra på Dark angel. Flott låt det også.
edit: Cuddy har jo et par jæla fine på tremolo plata også, og der balanserer han virkelig på en knivsegg hva sukkersøt angår, men det funker for meg
Siden eg først kom på Cuddy, hvorfor ikkje fortsette med denne utsøkte soloskiva? Han er en sabla god vokalist, og det er et knippe låter her det oser kvalitet av.
Jim Cuddy - All in time
Townes-approved = svigers-approved. De tør ikkje anna, sjøl om det ble litt furore da det hadde sneket seg inn et slayer kutt i playlista i går kveld ;D
Skal sjekke ut soloplatene til Cuddy.