M
MORNING STAR
Gjest
Denne går for fult trykk nå!
Vedlegg
-
7.2 KB Visninger: 126
HAY2 skrev:Denne går for fult trykk nå!
Det var noe å sove på det!lars_erik skrev:Mot natt. 8)
Den svei hardt, tenker jeg! ;Ddag1234 skrev:Det var noe å sove på det!lars_erik skrev:Mot natt. 8)
Bare bruk nok glidemiddel så svir det mindre, sier jeg.lars_erik skrev:Den svei hardt, tenker jeg! ;Ddag1234 skrev:Det var noe å sove på det!lars_erik skrev:Mot natt. 8)
Rystende! Glidemiddel er for pingler.dag1234 skrev:Bare bruk nok glidemiddel så svir det mindre, sier jeg.lars_erik skrev:Den svei hardt, tenker jeg! ;Ddag1234 skrev:Det var noe å sove på det!lars_erik skrev:Mot natt. 8)
Justin Bieber som 15åring uten glidemiddel. No good. Jeg mener det, ikke bra. Jaffal ikke for han.lars_erik skrev:Rystende! Glidemiddel er for pingler.dag1234 skrev:Bare bruk nok glidemiddel så svir det mindre, sier jeg.lars_erik skrev:Den svei hardt, tenker jeg! ;Ddag1234 skrev:Det var noe å sove på det!lars_erik skrev:Mot natt. 8)
Hvordan får man han til å holde kjeft? Jeg mener, han trenger jo ikke synge eller prate.dag1234 skrev:Justin Bieber som 15åring uten glidemiddel. No good. Jeg mener det, ikke bra. Jaffal ikke for han.lars_erik skrev:Rystende! Glidemiddel er for pingler.dag1234 skrev:Bare bruk nok glidemiddel så svir det mindre, sier jeg.lars_erik skrev:Den svei hardt, tenker jeg! ;Ddag1234 skrev:Det var noe å sove på det!lars_erik skrev:Mot natt. 8)
I påsken og ellers, lytt til kjente fjellfolk og smør deg inn i tide.
Du stapper noe i munnen hans.lars_erik skrev:Hvordan får man han til å holde kjeft? Jeg mener, han trenger jo ikke synge eller prate.dag1234 skrev:Justin Bieber som 15åring uten glidemiddel. No good. Jeg mener det, ikke bra. Jaffal ikke for han.lars_erik skrev:Rystende! Glidemiddel er for pingler.dag1234 skrev:Bare bruk nok glidemiddel så svir det mindre, sier jeg.lars_erik skrev:Den svei hardt, tenker jeg! ;Ddag1234 skrev:Det var noe å sove på det!lars_erik skrev:Mot natt. 8)
Innlysende. Men så har du mye mer erfaring med Justin ;Ddag1234 skrev:Du stapper noe i munnen hans.lars_erik skrev:Hvordan får man han til å holde kjeft? Jeg mener, han trenger jo ikke synge eller prate.dag1234 skrev:Justin Bieber som 15åring uten glidemiddel. No good. Jeg mener det, ikke bra. Jaffal ikke for han.lars_erik skrev:Rystende! Glidemiddel er for pingler.dag1234 skrev:Bare bruk nok glidemiddel så svir det mindre, sier jeg.lars_erik skrev:Den svei hardt, tenker jeg! ;Ddag1234 skrev:Det var noe å sove på det!lars_erik skrev:Mot natt. 8)
Mens andre er rusa på slibrigheter. ;Dunited59 skrev:jaja, her er man rusa uten slibrigheter.
Neil Young - American Stars 'n Bars
Har enda ikke lagt med han da.lars_erik skrev:Innlysende. Men så har du mye mer erfaring med Justin ;Ddag1234 skrev:Du stapper noe i munnen hans.lars_erik skrev:Hvordan får man han til å holde kjeft? Jeg mener, han trenger jo ikke synge eller prate.dag1234 skrev:Justin Bieber som 15åring uten glidemiddel. No good. Jeg mener det, ikke bra. Jaffal ikke for han.lars_erik skrev:Rystende! Glidemiddel er for pingler.dag1234 skrev:Bare bruk nok glidemiddel så svir det mindre, sier jeg.lars_erik skrev:Den svei hardt, tenker jeg! ;Ddag1234 skrev:Det var noe å sove på det!lars_erik skrev:Mot natt. 8)
Falsk rus.lars_erik skrev:Mens andre er rusa på slibrigheter. ;Dunited59 skrev:jaja, her er man rusa uten slibrigheter.
Neil Young - American Stars 'n Bars
Jag prøver den en gang til jeg også.JanR skrev:Man får begynne med den her karen i dag.
flac
/jan
Den er bedre enn jeg først syntes. 7/10 ville jeg nok ha gitt .JanR skrev:Begynner å sette seg den der Lyngen
Plata er knall denLyngen skrev:Den er bedre enn jeg først syntes. 7/10 ville jeg nok ha gitt .JanR skrev:Begynner å sette seg den der Lyngen
Hadde nok havnet rundt 7 sjøl om jeg skulle satt en karakter.lars_erik skrev:Plata er knall denLyngen skrev:Den er bedre enn jeg først syntes. 7/10 ville jeg nok ha gitt .JanR skrev:Begynner å sette seg den der Lyngen
Setter den på her også, sånn på morgenkvisten.
Ja, ser at du er 18, og russ i år :dag1234 skrev:Loudon Wainwright III - So damn happyMens jeg leser til eksamen og svetter over bøkene.