K
Kaare G. Opsahl
Gjest
dette
Vedlegg
-
34.3 KB Visninger: 115
Mark V, fra Oregon USA, er nok dessverre ikke mer enn som så. Samme låta, Determination er kompilert på Suburban Life (den over som jeg nettopp har spilt) og på en CD-komp som heter Trip in Tyme (vol#5)65finger skrev:I need you høres ut som en uptempo versjon (det er en uptempoversjon) Ja det er en kul samling. Mark V er et band jeg kunne tenkt meg å sjekke ut nærmere, har du noen tips. Gilbert Safarani er også utrolig fett
ErosLoveking skrev:Etterfulgt av denne:
Her snakker vi da to album mange holder svært høyt, men som jeg sliter big time med.
He he heLyngen skrev:ErosLoveking skrev:Etterfulgt av denne:
Her snakker vi da to album mange holder svært høyt, men som jeg sliter big time med.
Da trenger du psykologhjelp siden din psyke som er i ubalanse. Eventuelt kan du forøke diverse stimulerende for å døyve forstyrrelsene.
se der ja.65finger skrev:spotify:album:0r5exWwj7DDHkWvIgiPctt
Pink Monkey Birds
Høres fett ut Eros
Skal opplagt kjøpe den ja 8)ErosLoveking skrev:se der ja.65finger skrev:spotify:album:0r5exWwj7DDHkWvIgiPctt
Pink Monkey Birds
Høres fett ut Eros
Kjøp den på vinyl så blir det så bra så.
Har hørt at store mengder fleinsopp gjør underverker .ErosLoveking skrev:He he heLyngen skrev:ErosLoveking skrev:Etterfulgt av denne:
Da trenger du psykologhjelp siden din psyke som er i ubalanse. Eventuelt kan du forøke diverse stimulerende for å døyve forstyrrelsene.
Regner med at cava, pils og Fernet ikke holder som medisinering.
Hva kan doktoren anbefale? Lobotomering? :-*
Hva synes du?Tubesnake skrev:Nettopp ankommet på rykende fersk vinyl. Bare coveret var verdt pengene.
Unik plate, men dæven det tok lang tid før jeg virkelig klarte å nye den . Men når den først kom så kom den i full blomst.65finger skrev:dette
Unnskyld at jeg spør så dumt, men hva og hvem er dette? Hvilken musikk-sjanger?? Har aldri sett dette coveret før...eller folkan på foto'et.Lyngen skrev:Unik plate, men dæven det tok lang tid før jeg virkelig klarte å nye den . Men når den først kom så kom den i full blomst.65finger skrev:dette
VilhelmW skrev:Unnskyld at jeg spør så dumt, men hva og hvem er dette? Hvilken musikk-sjanger?? Har aldri sett dette coveret før...eller folkan på foto'et.Lyngen skrev:Unik plate, men dæven det tok lang tid før jeg virkelig klarte å nye den . Men når den først kom så kom den i full blomst.65finger skrev:dette
???