C
Cyber
Gjest
Helt fantastisk, det er som Bertine Zetlitz til tider, bare vakkert og kreativt!
Regina Spektor - Far
Regina Spektor - Far
Der skulle jeg gjerne vøri også selv om jeg bare har hørt en skive.ErosLoveking skrev:Ai!
Oblivians har reunionsgig i England (Nottingham) i helga sammen med legendariske The Gories (forbildene/heltene til White Stripes)
Der skulle jeg gjerne vøri.......... :-[
Greg Cartwright fra Oblivians fronter i dag et av verdens beste band IMO, Reigning Sound.
(PS ikke fått mail ennå 65finger)
Fant denne på SpotifyErosLoveking skrev:Sjekk ut skivene Popular Favorites og Play 9 song with Mr.Quintron når du først er igang. Steike for et band!
Apropos Mr.Quintron.
Neste album ut på spilleren:
;D ;D ;DREX skrev:Dæven, er denne tråden blitt dedikert til en konkurranse om å finne de styggeste cover'ne?? ;D
Lyngen skrev:Blir ikke lei denne ...
Hvor ble det av tittel? Gonna spotify itMaHa skrev:Begynner jo nesten å bli slik at jeg må kjøpe den av ren nysgjerrighet
ØivindJ skrev:Hvor ble det av tittel? Gonna spotify itMaHa skrev:Begynner jo nesten å bli slik at jeg må kjøpe den av ren nysgjerrighet
Det der er en av mine favoritt Bowie-plater, Eros.ErosLoveking skrev:En kar med en mildt sagt imponerende produksjon på 70-tallet.
Hørte litt på den jeg også tidligere i dag på Spotify. Hvor lang unna Bitte Orca er den?65finger skrev:Tar litt tid for denne sitter også i likhet med Bitte Orca
Da må jeg også prøvelytte liit nå. Høres bra ut.smog skrev:Jim O`Rourke: Eureka
Mye av det samme. litt mere utilgjengelig (tar lenger tid å få den "under huden") Lot den surre å gå noen timer i bakgrunnen, plutselig løsnet det 8)Lyngen skrev:Hørte litt på den jeg også tidligere i dag på Spotify. Hvor lang unna Bitte Orca er den?65finger skrev:Tar litt tid for denne sitter også i likhet med Bitte Orca