ErosLoveking
Æresmedlem
Siste til Iggy er veldig bra. Kommer fort inn på min topp 10 for 2009.
Mye spillt den siste måneden.
Mye spillt den siste måneden.
Høres hyggelig utterryboy skrev:Lytter til stillheten i de mektige Rondane, her jeg bruker første sommerferieuke til litt sliting av fjellstøvler i den norske fjellheimen....
Kan du utdype litt om frekvensgang, linearitet, perspektiv etc? Og ikke minst hvilke kabler som brukes?terryboy skrev:Lytter til stillheten i de mektige Rondane, her jeg bruker første sommerferieuke til litt sliting av fjellstøvler i den norske fjellheimen....
Veldig sunt for musikkelskere det der . Det burde flere ha gort...65finger skrev:Høres hyggelig utterryboy skrev:Lytter til stillheten i de mektige Rondane, her jeg bruker første sommerferieuke til litt sliting av fjellstøvler i den norske fjellheimen....
Tiltredes på det aller sterkeste, Lyngen!Lyngen skrev:Veldig sunt for musikkelskere det der . Det burde flere ha gort...65finger skrev:Høres hyggelig utterryboy skrev:Lytter til stillheten i de mektige Rondane, her jeg bruker første sommerferieuke til litt sliting av fjellstøvler i den norske fjellheimen....
Ikke uenig i det. Blåste huet med havfiske i forrige uke. Lite musikk, men endel motordur. :donnerwetter skrev:Tiltredes på det aller sterkeste, Lyngen!Lyngen skrev:Veldig sunt for musikkelskere det der . Det burde flere ha gort...65finger skrev:Høres hyggelig utterryboy skrev:Lytter til stillheten i de mektige Rondane, her jeg bruker første sommerferieuke til litt sliting av fjellstøvler i den norske fjellheimen....
Bat for Lashes har florert en stund nå på disse sidene. Dette har pirret nysgjerrigheten for hva dette er for noe. Så et par innslag på youtube og må si dette var virkelig lovende. At hun nevner Dead Can Dance og Cocteau Twins som inspirasjonskilder er nok for meg. Jeg løper og kjøper...Lyngen skrev:Hva synes du?Tubesnake skrev:Nettopp ankommet på rykende fersk vinyl. Bare coveret var verdt pengene.
ehh - Bat for Lashes bilde...
Sånn,,
Det ligger en del kutt på hjemmesidene hennes for dem som lurer på hva hun driver med.SOA skrev:Bat for Lashes har florert en stund nå på disse sidene. Dette har pirret nysgjerrigheten for hva dette er for noe. Så et par innslag på youtube og må si dette var virkelig lovende. At hun nevner Dead Can Dance og Cocteau Twins som inspirasjonskilder er nok for meg. Jeg løper og kjøper...
Takk for tips!
mvh
Da er vi enigErosLoveking skrev:Undersjangeren Goth Metal
ØivindJ skrev: