Kult album! Har ikke fått med meg dette albumet. Synd singlen mangletErosLoveking skrev:Det beste grunge-bandet holder fortsatt koken, og leverer varer så det holder.
Der andre band har blitt en blek skygge av hva de ikke engang var, så klarer Mudhoney fortsatt å gi en knyttneve av lyd mitt i trynet.
Crap!
Ifølge stickeren så skal skiva inneholde ltd.ed 7" singel + kode til mp3 nedlasting.
Det siste som jeg har null interesse av er selvsagt med, men hvor er singelen?
fxxxe!
Toka´n på Spotify jeg også. Ja jøss - de holder koken 8).65finger skrev:Kult album! Har ikke fått med meg dette albumet. Synd singlen mangletErosLoveking skrev:Det beste grunge-bandet holder fortsatt koken, og leverer varer så det holder.
Der andre band har blitt en blek skygge av hva de ikke engang var, så klarer Mudhoney fortsatt å gi en knyttneve av lyd mitt i trynet.
Crap!
Ifølge stickeren så skal skiva inneholde ltd.ed 7" singel + kode til mp3 nedlasting.
fxxxe!
spotify:album:1o6FC1zQ2Qahs0VH6jo7zr
Lyngen skrev:Toka´n på Spotify jeg også. Ja jøss - de holder koken 8).65finger skrev:Kult album! Har ikke fått med meg dette albumet. Synd singlen mangletErosLoveking skrev:Det beste grunge-bandet holder fortsatt koken, og leverer varer så det holder.
Crap!
fxxxe!
spotify:album:1o6FC1zQ2Qahs0VH6jo7zr
ErosLoveKing: Jeg har en oppgave til deg (velg en av dem eller begge). 1) Gi alle Mudhoney albumene karakter fra 1 til 10. 2) Ranger dem.
Ok, har en jobbhelg jeg også. Burde ha vært i seng for lenge siden. Sånn går no dagan.ErosLoveking skrev:Gi meg tid til over helga. Sitter med så mange nye skiver i tillegg til full jobbhelg og platesnurring imorra.