Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    Fingern har vært veldig entusiastisk i sin omtale av denne skiva, stor var derfor gleden da jeg så den på platebaren.
    Her er det bare å nikke og smile og være hjertens enig i at dette er stort, sært og fortryllende.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Roberten skrev:
    Fingern har vært veldig entusiastisk i sin omtale av denne skiva, stor var derfor gleden da jeg så den på platebaren.
    Her er det bare å nikke og smile og være hjertens enig i at dette er stort, sært og fortryllende.

I tillegg til å være morsom! liker den skiva bedre og bedre

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    ;D den er til tider hysterisk, både hysterisk morsom og hysterisk på et mer generelt grunnlag.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Roberten skrev:
    ErosLoveking skrev:
    de garagegutta jeg omgås har straighte og/eller veldig veletblerte jobber. Det er noe som heter helt om dagen, helt om natta, er det ikke? Mulig garagegutter er bedre "trent" enn andre. (for min del har jeg friuke og frikort fra Lovequeen for en minifylla i morra.... :D )

Monks? Kjøp det som er. Kid Congo? dritfet skive.

Har nå rota meg borti hyllene for den mest representerte artisten i hula, nemlig "Diverse" også kjent som "Various" på internasjonalskt. Med nesten 1000 titler å velge i, så kan jeg sikkert få et år til å gå.............. 8)
    Joa, enig med helt om natta, helt om dagen, men jeg har vanskelig for å se for meg at jeg klarer å bidra særlig konstruktivt 08.00 dagen etter, og det bør jeg helst gjøre. Dessverre. Men, det er klart, 2 rolige øl går jo alltids...

Ok, skal plukke med meg det jeg kommer over av Monks. Det høres ut som en vellydende plan.

Du har det sortert alfabetisk ? Slik at V trenger noen solide hyllemetre mellom U og W ?

Helsike!!! frikvelden røyk. Lovequeen er i samme bransje, bare freelance, og selvsagt måtte det dukke opp en jobb ute i gokk. Sånn er livet. Planen var Last Train kl. 17 med en kompis (like samleidiot som undertegnede, og nerdepraten er ekstrem etter noen liter brunt innabords. ::) ) Videre til Bare Jazz for å hilse på OVK´ere for så å ende opp med konsert på Funhouse. Har sett bandet ikveld et par ganger før så det er ikke så farlig (tror jeg?).
    Fordelen er at penger inn hos den bedre halvdel = romsligere øko for heimen, og penger spart på byen kan brukes på skiver i helga. 8)

Har kjøpt et par trøstejuleøl (eneste positive med at jula starter tidlig, siste nummeret av Mojo (kan likesågreit abonnere snart) og av alle ting Classic Rock. Sistnevnte kun fordi at de lokker med the 150 albums you must hear before you die! Ikke oppsiktsvekkende rent bortsett fra advarselen:" Forget the usual suspects. We asked a panel of rock experts, musicians and insiders to select the real greatest albums in rock. The result? No Zeppelin, no Hendrix, no AC/DC - just 150 classic rock albums that no true rock fan should be without"

så nå skal jeg jekke en øl, ta av plasten på Classic Rock og fortsette med skivene jeg har spilt i ettermiddag.

den som ikke får fot av det her, må ha seriøse problemer med danseskoa.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    ErosLoveking skrev:
    Nesten. Av praktiske årsaker kommer S, T, U (, "vanlig" V) og W etter, men vurderer å skille samleplatene helt ut for seg selv.
    Vet, litt nerdete, men hvorfor ikke? Er det riktig av meg å se High Fidelity på storskjerm igjen ? (snart)
    Imponerende, jeg har skilt ut samleplater for lenge siden, synes det er enklere å navigere meg gjennom hyllene på den måten. High Fidelity er aldri feil. Det er heller ikke å ha Mondo Topless på uten lyd mens man hører på Lightning Beat Man. Traurig at frikvelden gikk fyken, men det høres ut som om du har en fin kveld foran deg åkkesom :)

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Mondo Topless, Up! og Supervixen står faktisk fremme i en av DVD-hyllene, under "skal se i nærmeste fremtid"-seksjonen. En mulig plan for kvelden, så absolutt!!

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Denne. Har forresten havnet på vinylkjøret igjen. er med andre ord på jage godbiter i møkkete bruktbutikker helvete

Vedlegg

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    ErosLoveking skrev:
    Mondo Topless, Up! og Supervixen står faktisk fremme i en av DVD-hyllene, under "skal se i nærmeste fremtid"-seksjonen. En mulig plan for kvelden, så absolutt!!
    For du har allerede sett Mudhoney, Motorpsycho, Faster, pussycat! Kill! Kill! etc. sant ?

65finger, betyr dette at du har snurrer på innkommende ? Eller bare kjøper du deg opp i påvente av spiller ?
    Uansett, gode ting ! ;D

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Roberten skrev:
    ErosLoveking skrev:
    For du har allerede sett Mudhoney, Motorpsycho, Faster, pussycat! Kill! Kill! etc. sant ?

65finger, betyr dette at du har snurrer på innkommende ? Eller bare kjøper du deg opp i påvente av spiller ?
    Uansett, gode ting ! ;D
    kjøpt en micro seikisnurrer som en rolig start. skal ta meg god tid denne gangen.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    @Roberten betyr ikke nødvendigvis at jeg ikke har sett de før heller. Handler vel mer om et gjensyn. Bomtibomp!! ;D

@fingern velkommen i klubben. Så nå er du en "konkurrent"? ;)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    ErosLoveking skrev:
    @Roberten betyr ikke nødvendigvis at jeg ikke har sett de før heller. Handler vel mer om et gjensyn. Bomtibomp!! ;D

@fingern velkommen i klubben. Så nå er du en "konkurrent"? ;)
    Slapp av!! du skal få alle sjeldne garagesingler jeg snubler over. Blir for mye for en lat skrott å skifte side hvert 3 minutt ;D

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    65finger skrev:
    kjøpt en micro seikisnurrer som en rolig start. skal ta meg god tid denne gangen.
    Sjå no ! Guten er tilbake der han hører hjemme ! Dagens vakreste beskjed, 65finger :D

Eros, takk og lov, jeg ville blitt snøblind dersom du ikke hadde gjort det, men jeg ville heller ikke knuse salatbollen ved å insinuere at enhver dannet person har sett disse. Takk for at du beroliget meg. Og la meg avslutte dette innlegget med et stilfullt; pupper !

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    @fingern ja så mange sjeldne garagesingler en "snubler" over i Norge så........ ;D

har jo begynt å kjøpe store svarte, LP´er det det heter? igjen, så ja, vi konkurrerer, bare litt. ;)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    ErosLoveking skrev:
    @fingern ja så mange sjeldne garagesingler en "snubler" over i Norge så........ ;D

har jo begynt å kjøpe store svarte, LP´er det det heter? igjen, så ja, vi konkurrerer, bare litt. ;)
    ErosLoveking skrev:

Litt

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Dere andre HFS´ere får ha syklubben unnskyldt for småpludringa her. ::)

Har kick på beat/freakbeat/transworld idag så fortsetter likesågodt med en annen samleskiveklassiker

atonal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.09.2006
    Antall liker
    425
    Sted
    Friedrichstadt
    ErosLoveking skrev:

Har kick på beat/freakbeat/transworld idag så fortsetter likesågodt med en annen samleskiveklassiker

Takhøyden er stor, og så er det litt søtt, da ;D

I bilen har jeg fått hørt på denne

Gravity Eyelids er antageligvis en av verdens vakreste låter.

vargen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2007
    Antall liker
    208
    Sted
    Oppland
    atonal skrev:
    ErosLoveking skrev:

I bilen har jeg fått hørt på denne

Gravity Eyelids er antageligvis en av verdens vakreste låter.
    Gravity Eyelids er fin den, men enda bedre synes jeg Hearthattack In A Layby og Collapse The Light Into The Earth er.:)

Setter på samme CD'n, nå det er en av PT's beste, Blackest Eyes og Trains er jo supre låter.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    atonal skrev:
    ErosLoveking skrev:

Søtt? ;D
    nesten litt spooky at denne skiva lå klar som neste i spillebunken for ikveld. Nok en klassiker.............

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Australia har hatt mange fete band oppgjennom, 60-tallet intet unntak.
    Den mest essensielle samleserien for den slags. Med bandnavn som "Machine Gun Kelly's Rejects", "Larry's Rebels", "Loved Ones", "The Showmen", "The Pleazers" +++ må jo bare bli bra..............

den her introen har vi hørt før eller hva?

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn