[No message]
Vedlegg
-
28.7 KB Visninger: 126
|
Trang hjelm og lite bevegelig skrog i kveld. Liker forøvrig stilenRoberten skrev:Tja...det blir vel femte runden i kveld.
![]()
Hårreisende bra, eller i hvert fall skikkelig bra, album. Parret med en veldig bedagelig tirsdag gir det rom for gjentatte gjennomspillinger.Brasse skrev:Knall album eller ekstra lat tirsdag?
har blitt nyskjerrig og skal teste det ut hvis det er på spotify eller kjøpeRoberten skrev:Hårreisende bra, eller i hvert fall skikkelig bra, album. Parret med en veldig bedagelig tirsdag gir det rom for gjentatte gjennomspillinger.Brasse skrev:Knall album eller ekstra lat tirsdag?
Fingern, det er et album som vokser, vokser og vokser. Det er et veritabelt bønnestengel album. + god bedring !
lytter til det nå65finger skrev:har blitt nyskjerrig og skal teste det ut hvis det er på spotify eller kjøpeRoberten skrev:Hårreisende bra, eller i hvert fall skikkelig bra, album. Parret med en veldig bedagelig tirsdag gir det rom for gjentatte gjennomspillinger.Brasse skrev:Knall album eller ekstra lat tirsdag?
Fingern, det er et album som vokser, vokser og vokser. Det er et veritabelt bønnestengel album. + god bedring !
Lytter jeg også .... andre låt på mac´en.65finger skrev:lytter til det nå65finger skrev:har blitt nyskjerrig og skal teste det ut hvis det er på spotify eller kjøpeRoberten skrev:Hårreisende bra, eller i hvert fall skikkelig bra, album. Parret med en veldig bedagelig tirsdag gir det rom for gjentatte gjennomspillinger.Brasse skrev:Knall album eller ekstra lat tirsdag?
spotify:album:7eJlFH66rV5QRAW8WP4iu9
Liker det jeg hører etter 6 låter på Macen i køya
5 ganger på en kveld - ser ut som om jeg må sjekke denne ut gitt..65finger skrev:Trang hjelm og lite bevegelig skrog i kveld. Liker forøvrig stilenRoberten skrev:Tja...det blir vel femte runden i kveld.
![]()
8. låt ...Lyngen skrev:Lytter jeg også .... andre låt på mac´en.65finger skrev:lytter til det nå65finger skrev:har blitt nyskjerrig og skal teste det ut hvis det er på spotify eller kjøpeRoberten skrev:Hårreisende bra, eller i hvert fall skikkelig bra, album. Parret med en veldig bedagelig tirsdag gir det rom for gjentatte gjennomspillinger.Brasse skrev:Knall album eller ekstra lat tirsdag?
tror den har livets rett. den skal uansett kjøpesLyngen skrev:8. låt ...Lyngen skrev:Lytter jeg også .... andre låt på mac´en.65finger skrev:lytter til det nå65finger skrev:har blitt nyskjerrig og skal teste det ut hvis det er på spotify eller kjøpeRoberten skrev:Hårreisende bra, eller i hvert fall skikkelig bra, album. Parret med en veldig bedagelig tirsdag gir det rom for gjentatte gjennomspillinger.Brasse skrev:Knall album eller ekstra lat tirsdag?
Hmm tydeligvis en oversett plate fra 2009. Liker den veldig godt. Minner litt om Neutral Milk Hotel. Hvordan er holdbarheten?
Kjøpes inn her også65finger skrev:tror den har livets rett. den skal uansett kjøpesLyngen skrev:8. låt ...Lyngen skrev:Lytter jeg også .... andre låt på mac´en.65finger skrev:lytter til det nå65finger skrev:har blitt nyskjerrig og skal teste det ut hvis det er på spotify eller kjøpeRoberten skrev:Hårreisende bra, eller i hvert fall skikkelig bra, album. Parret med en veldig bedagelig tirsdag gir det rom for gjentatte gjennomspillinger.Brasse skrev:Knall album eller ekstra lat tirsdag?
Hmm tydeligvis en oversett plate fra 2009. Liker den veldig godt. Minner litt om Neutral Milk Hotel. Hvordan er holdbarheten?![]()
Hva er forskjellen fra den andre herlige skiven?Todd skrev:Bra skive blir enda bedre i denne herlige 20th anniversary reissue utgaven.
![]()
Den låter bare enda bedre. Har alltid synes at orginal plate har lått litt tynt. Bedre på denne reutgivelsen. Og ja, og så har du bonus materiale. Som denne duden fra amazon skrev:Lyngen skrev:Hva er forskjellen fra den andre herlige skiven?Todd skrev:Bra skive blir enda bedre i denne herlige 20th anniversary reissue utgaven.
nope. Coveret til the XXbaluba skrev:Betyr den digre x-en at du har lytteforbud i dag?
The Rural Alberta AdvantageRoberten skrev:I et forsøk på å være like vrang som Lyngen hører jeg på disse
![]()
og til min store overraskelse ser jeg at piken i gruppen ligner utrolig på en ekskjæreste. Denne oppdagelsen gjorde meg litt rar.