gismo
Æresmedlem
Atter en samling....
Vedlegg
-
18.4 KB Visninger: 168
End Times er bedre enn først antatt, men fortsatt ikke helt på nivå med hans beste tror jeg. Ikke på kjøpslista mi enda. Men skal få noen runder til.65finger skrev:denne
Digger den ;DLyngen skrev:End Times er bedre enn først antatt, men fortsatt ikke helt på nivå med hans beste tror jeg. Ikke på kjøpslista mi enda. Men skal få noen runder til.65finger skrev:denne
Hvorfor?65finger skrev:Digger den ;DLyngen skrev:End Times er bedre enn først antatt, men fortsatt ikke helt på nivå med hans beste tror jeg. Ikke på kjøpslista mi enda. Men skal få noen runder til.65finger skrev:denne
liker stemningen i plata. formidler fantastisk bra tristhet og melankoli + at jeg syntes låtene er bra. de treffer meg for å være litt tåketeLyngen skrev:Hvorfor?65finger skrev:Digger den ;DLyngen skrev:End Times er bedre enn først antatt, men fortsatt ikke helt på nivå med hans beste tror jeg. Ikke på kjøpslista mi enda. Men skal få noen runder til.65finger skrev:denne
... even me, myself and I.Todd skrev:denne klassikeren. Denne liker t.o.m. mange av de største hip hop skeptikerne der ute...