Atter en samling.... 
Vedlegg
-
18.4 KB Visninger: 174
|
End Times er bedre enn først antatt, men fortsatt ikke helt på nivå med hans beste tror jeg. Ikke på kjøpslista mi enda. Men skal få noen runder til.65finger skrev:denne
Digger den ;DLyngen skrev:End Times er bedre enn først antatt, men fortsatt ikke helt på nivå med hans beste tror jeg. Ikke på kjøpslista mi enda. Men skal få noen runder til.65finger skrev:denne
Hvorfor?65finger skrev:Digger den ;DLyngen skrev:End Times er bedre enn først antatt, men fortsatt ikke helt på nivå med hans beste tror jeg. Ikke på kjøpslista mi enda. Men skal få noen runder til.65finger skrev:denne
liker stemningen i plata. formidler fantastisk bra tristhet og melankoli + at jeg syntes låtene er bra. de treffer meg for å være litt tåketeLyngen skrev:Hvorfor?65finger skrev:Digger den ;DLyngen skrev:End Times er bedre enn først antatt, men fortsatt ikke helt på nivå med hans beste tror jeg. Ikke på kjøpslista mi enda. Men skal få noen runder til.65finger skrev:denne
... even me, myself and I.Todd skrev:denne klassikeren. Denne liker t.o.m. mange av de største hip hop skeptikerne der ute...
![]()
Absolutt! Så dem i hammersmith i 07 ;Dbjornh skrev:Motorhead er bra Live!! :![]()