Pen 70tallsinspirert folkrock.ErosLoveking skrev:det var den jeg og Roberten sto med mellom hendene igår detdet, og forkastet.
Må sjekke ut på spotify imorgen........
Ikke så verst å se på hellerTodd skrev:Hører på henne....
Joa, det er i meste laget. Hører gjennom for andre-tredje gang nå. Og det sitter på ingen måte helt enda. Tidvis meget fint da.torem skrev:Ikke så verst å se på hellerTodd skrev:Hører på henne....
Men trippel-album blir nå litt i meste laget for meg. Tydeligvis for mange anmeldere også. Men jeg har ikke hørt plata, så skal ikke uttale meg for sterkt.
Er den så dårlig som folk skal ha det til da?ErosLoveking skrev:Lovequeen kom meg i forkjøpet med denne på leirdueformat. Skulle liksom vente til vinylen kom på mandag da....... :-\
laster ned nå.Roberten skrev:Arvid Sletta - Stride
jowil skrev:Er den så dårlig som folk skal ha det til da?ErosLoveking skrev:Lovequeen kom meg i forkjøpet med denne på leirdueformat. Skulle liksom vente til vinylen kom på mandag da....... :-\
Det trenger du ikke være nervøs for. Det her er strengt. Strengt og herlig. Begynn med Lost My Love og On The Other Side. To av de beste norske låtene noensinne.ErosLoveking skrev:laster ned nå.Roberten skrev:Arvid Sletta - Stride
håper det ikke er fine akustiske gitarer, femibedårende vokal og overdrevent velspilte trommer.