Ja, ikke sant. Det har gitt meg mye verdifulle inputs. Kjekt med folk som følger med for meg, og noe gammelt jeg ikke kjenner dukker det også opp rett som det. HFS er utviklende for musikkinteressen hvis man unngår for mye mas om hifi, og for mye tidsbruk på OT. :Lyngen skrev:Aldri hørt om Coyne, men nå blir jeg snart litt mer kjent med han. Hvem intervjuet du han for? Du verden så mye mer kjent man bli med musikkverdene ved å aktivisere seg på sentralen .
Tok også frem denne plata her om dagen, fin-fine greier. Kom det noen flere album fra det hold?Brasse skrev:
Beulah - The coast is never clear. Om det først skal være POP!
http://open.spotify.com/track/3twcUgf1EPTZHHnIhkSjDV
"Our preferred format upon completion is on 180gm vinyl and we spared no expense having Stan Ricker half speed master it onto the lathe and having R.T.I. manufacture the actual record. The vinyl version with its gatefold sleeved album cover (beautifully laid out from Wes' art by my sister Lilla Hood, who has done all of our album art design since Southern Rock Opera) is the absolute best way to enjoy this record. We have also included a CD in the vinyl version so you can listen to it in your car and download it into your iPod. ENJOY!"Wergeland skrev:Jeg har ikke spilt vinylen min ennå, men vinylutgaven låter betraktelig bedre på de andre albumene. Så det er håp. Selv om de har byttet selskap. Tror desverre ikke at vinylen av The Big To Do er presset av RTI.Tor Nado skrev:Wergeland skrev:Veldig bra ja!decibelius skrev:
Denne syns jeg er steinbra!
Kjøpte både vinyl og cd-utgaven i dag. Gått tre runder hos meg i kveld (dvs. hele kvelden).
Tenker på plata nå, og kommer til å sette den på med en gang jeg kommer hjem i morgen ettermiddag. Ikke så ofte man har slike følelser for en ny plate lenger. Kjennes ut som om jeg er 15. Og det er en bra ting!
Synd med såpass dårlig lyd. Almost another mastering disaster....
Men plata er knallgod.
Hva skjer?ErosLoveking skrev:i pur glede over hva som venter om tre og en halv uke.
På ren impuls fikk jeg lyst på en plateshoppetur til London. Har fri hele uke 15, og sjekket litt med billige flybilletter midt i uka. Drøye 500 spenn for tur/retur tirsdag eller onsdag er jo en god deal tenkte jeg, sjekket også litt med konsertinfosider om det kunne være noe morsomt en av dagene. Så sannelig, selveste Sharon Jones & the Dap Kings spiller Onsdag 14. April, så da var valget enkelt. Kjapp telefon til Lovequeen om det var greit med en solotur til London for et par dager og ei natt. Snill som hu er, så var svaret ja. Sitter nå her med billetter på stell. ;D65finger skrev:Hva skjer?
Leses som plutoniumkultErosLoveking skrev:På ren impuls fikk jeg lyst på en plateshoppetur til London. Har fri hele uke 15, og sjekket litt med billige flybilletter midt i uka. Drøye 500 spenn for tur/retur tirsdag eller onsdag er jo en god deal tenkte jeg, sjekket også litt med konsertinfosider om det kunne være noe morsomt en av dagene. Så sannelig, selveste Sharon Jones & the Dap Kings spiller Onsdag 14. April, så da var valget enkelt. Kjapp telefon til Lovequeen om det var greit med en solotur til London for et par dager og ei natt. Snill som hu er, så var svaret ja. Sitter nå her med billetter på stell. ;D65finger skrev:Hva skjer?
noen ganger leker livet........... 8) 8) 8)
føles sånn også. Null forpliktelser, kun vinyl, smakelig øl og rominfuserte fruktdrinker, toppet med kremkonsert. Og det knappe 14 dager etter å ha vær på raid i Hamburg. Er med lett hjerte jeg dropper et par platemesser i Oslo.65finger skrev:Leses som plutoniumkultErosLoveking skrev:På ren impuls fikk jeg lyst på en plateshoppetur til London. Har fri hele uke 15, og sjekket litt med billige flybilletter midt i uka. Drøye 500 spenn for tur/retur tirsdag eller onsdag er jo en god deal tenkte jeg, sjekket også litt med konsertinfosider om det kunne være noe morsomt en av dagene. Så sannelig, selveste Sharon Jones & the Dap Kings spiller Onsdag 14. April, så da var valget enkelt. Kjapp telefon til Lovequeen om det var greit med en solotur til London for et par dager og ei natt. Snill som hu er, så var svaret ja. Sitter nå her med billetter på stell. ;D65finger skrev:Hva skjer?
noen ganger leker livet........... 8) 8) 8)
Ikke noe cd i min utgave og inskripsjonen i vinylen sier 'PE'. Aner ikke hvem det er, men tror ikke Stan Ricker har masteret min utgave. Forskjell på amerikansk og europeisk utgave? Uansett, så låter vinylutgaven jeg har veldig bra.Tor skrev:"Our preferred format upon completion is on 180gm vinyl and we spared no expense having Stan Ricker half speed master it onto the lathe and having R.T.I. manufacture the actual record. The vinyl version with its gatefold sleeved album cover (beautifully laid out from Wes' art by my sister Lilla Hood, who has done all of our album art design since Southern Rock Opera) is the absolute best way to enjoy this record. We have also included a CD in the vinyl version so you can listen to it in your car and download it into your iPod. ENJOY!"Wergeland skrev:Jeg har ikke spilt vinylen min ennå, men vinylutgaven låter betraktelig bedre på de andre albumene. Så det er håp. Selv om de har byttet selskap. Tror desverre ikke at vinylen av The Big To Do er presset av RTI.Tor Nado skrev:Wergeland skrev:Veldig bra ja!decibelius skrev:
Denne syns jeg er steinbra!
Kjøpte både vinyl og cd-utgaven i dag. Gått tre runder hos meg i kveld (dvs. hele kvelden).
Tenker på plata nå, og kommer til å sette den på med en gang jeg kommer hjem i morgen ettermiddag. Ikke så ofte man har slike følelser for en ny plate lenger. Kjennes ut som om jeg er 15. Og det er en bra ting!
Synd med såpass dårlig lyd. Almost another mastering disaster....
Men plata er knallgod.