Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.514
    65finger skrev:
    Digger det bandet hemningsløst og gråter bitre tårer for at jeg ikke var på konserten
    x2.

Verdens trangeste hjelm i dag, men jeg orker ikke å angre på at det ikke ble BBQ på meg, så det er snart på tide å knekke seg inn i dusjen og ned på Revolver. Milde himmel.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.919
    Sted
    Oslo
    Roberten skrev:
    65finger skrev:
    Digger det bandet hemningsløst og gråter bitre tårer for at jeg ikke var på konserten
    x2.

Verdens trangeste hjelm i dag, men jeg orker ikke å angre på at det ikke ble BBQ på meg, så det er snart på tide å knekke seg inn i dusjen og ned på Revolver. Milde himmel.
    da bør du skynde deg. Mormones spiller sist ikveld har jeg blitt fortalt, og BBQ før det...........

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.514
    Hmm...BBQ ca 22.30 har noen i min nærhet fått opplyst på telefon. Men det er en drøy sjanse å ta. Kanskje jeg får ringe ned og høre selv.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.157
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Så sære dere er, da... :p ;) Her får Pere Ubu en liten runde med "Terminal Tower". Den og "Modern Dance" er basic for som skjønner rockens mer noble former.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.514
    ErosLoveking skrev:
    Showtime
    21:30 Crystal Pipeline
    22:20 BBQ
    23:20 The Mormones
    Man takker og bukker :)

Final Solution er en av de fineste poplåtene. Noensinne.

olisn1

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.11.2004
    Antall liker
    4
    Robert Johnson:
    "King of the Delta Blues Singers, vol II"

Ole G :)

Todd

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.06.2009
    Antall liker
    46
    Denne plata har overasket meg stort. Rett og slett en fest av en plate! Ingen tvil om at Damon Albarn er en begavet mann.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.919
    Sted
    Oslo
    @Tubesnake

Heavy Trash på Garage i Oslo, Mars 2008, var en av de beste konsertene det året.
    Jon Spencer i storform, men hvor var folket? amatører.........

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    ErosLoveking skrev:
    @Tubesnake

Heavy Trash på Garage i Oslo, Mars 2008, var en av de beste konsertene det året.
    Jon Spencer i storform, men hvor var folket? amatører.........
    Lå vel i drømmerøysa og fikk en dose skjønnhetssøvn :-[

Slabbedask

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    34
    ErosLoveking skrev:
    men hvor var folket? amatører.........
    Folket er altfor ofte helt ignorante når det gjelder slike begivenheter.
    For min del ligger dessverre Garage ca. 1500 km for langt unna til at jeg kan frekventere stedet hver gang det foregår noe oppbyggende der.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.157
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Lite tid for forumet. Pappahelg, arbeid og levende Stax-er. Derfor en liten avrundig med en fra tidligere i kveld, Jordi Savalls soundtrack til filmen "Alle årets dager". Enig med Finger i at dette er verdt å kule ned med når som helst. Alle plater som inneholder spanske foliaer får min oppmerksomhet.

Vedlegg

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.157
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Du er glad i Savall, finger. Det er lett å bli det. :)

Jeg starter dagen med en brasskonsert for principal tuba, befriende fritt for klovneneser og The Bumblebee. Jeg mener å huske at den platen inneholder variasjoner over foliaer, og jeg er bitt av folia-galskap i dag, og må forsøke å høre gjennom de jeg har. Dette er en plate jeg anbefaler for de som liker tuba som instrument, ikke klovneredskap. Og det fungerer overraskende godt som picker up på formiddagen for meg, det gjør det absolutt.

Joseph Cook/Black Dyke Band - Debut

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    baluba skrev:

Jeg starter dagen med en brasskonsert for principal tuba, befriende fritt for klovneneser og The Bumblebee. Jeg mener å huske at den platen inneholder variasjoner over foliaer, og jeg er bitt av folia-galskap i dag, og må forsøke å høre gjennom de jeg har. Dette er en plate jeg anbefaler for de som liker tuba som instrument, ikke klovneredskap. Og det fungerer overraskende godt som picker up på formiddagen for meg, det gjør det absolutt.

Popmusikk fra 1500 tallet er en av mine favorittsjangere! Ser spennende ut den tubaplaten :)

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.157
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    65finger skrev:
    baluba skrev:

Popmusikk fra 1500 tallet er en av mine favorittsjangere! Ser spennende ut den tubaplaten :)
    Den er meget bra. Det burde være enkelt å få tak i den. Gitt ut på Doyen, viktig orkester osv. Nedlasting er et dårlig alternativ til cd med disse bitratene, men en preview kan jo friste litt:
    http://www.7digital.com/stores/worldofbrass/artists/joseph-cook-tuba-with-black-dyke-band/debut/

erato

Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Antall liker
    11.149
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Sundfør: "The Brothel". Nydelig album.

Er det bare jeg som hører at denne plata aldri hadde hørtes sånn ut dersom ikke geniet Kate Bush hadde gjort grunnarbeidet?

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    baluba skrev:
    65finger skrev:
    baluba skrev:

Den er meget bra. Det burde være enkelt å få tak i den. Gitt ut på Doyen, viktig orkester osv. Nedlasting er et dårlig alternativ til cd med disse bitratene, men en preview kan jo friste litt:
    http://www.7digital.com/stores/worldofbrass/artists/joseph-cook-tuba-with-black-dyke-band/debut/
    Takker! liker den triste melankolske lyden i tubaen. et instrument med sjel.

erato

Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Antall liker
    11.149
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    PS: Et problem med Sundfør plata: Selv med mine beste lesebriller og fullt leselys på, aner jeg fortsatt ingenting om hva låtene heter, hva de handler om og hvem som spiller. Heftet er komplett uleselig. Hva er problemet med svarte fonter på hvit bakgrunn? Bokbransjen har levd med det i snart 600 år. Er problemet at det blir for billig? Eller gir de rett og slett faen i kundene sine og prioriterer at det ser kult ut? Heftet er en uforskammet egotrip.

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn