Helt og holdent enig i det. Gjør det leselig, for pokker. I alle fall med lesebriller på. Gamle grinebitere må stå sammen.erato skrev:PS: Et problem med Sundfør plata: Selv med mine beste lesebriller og fullt leselys på, aner jeg fortsatt ingenting om hva låtene heter, hva de handler om og hvem som spiller. Heftet er komplett uleselig. Hva er problemet med svarte fonter på hvit bakgrunn? Bokbransjen har levd med det i snart 600 år. Er problemet at det blir for billig? Eller gir de rett og slett faen i kundene sine og prioriterer at det ser kult ut? Heftet er en uforskammet egotrip.
Singel ? :mteinum skrev:Hiver meg på Chicago bølgen som går over landet :
Har et konsertopptak på servern med Bottle Rockets der Henneman forklarer akkurat den låten. Den skriver seg tilbake til en episode mens han var roadie for Uncle Tupelo og lite gikk på skinner. Forøvrig en skitbra konsert fra '95. Ekstranummeret er ekstremt. Brian oppfordrer alle til å styrte det de måtte ha igjen av pils for å unngå kaos og søkkville tilstander før de bryter ut i en knallversjon av Gimme Back My Bullets. Wow.decibelius skrev:The Bottle Rockets - 24 hours a day.
"Can't go West, can't go East, I'm stuck in Indianapolis with a fuel pump that's deceased... Is this Hell or Indianapolis?"
hehe - alltid artig med litt bakgrunnsinfo, takk for det. Jeg visste att han jobba for Farrar og gjengen. Rart de rakk noen spillejobber i det hele tatt på den tida der.jowil skrev:Har et konsertopptak på servern med Bottle Rockets der Henneman forklarer akkurat den låten. Den skriver seg tilbake til en episode mens han var roadie for Uncle Tupelo og lite gikk på skinner. Forøvrig en skitbra konsert fra '95. Ekstranummeret er ekstremt. Brian oppfordrer alle til å styrte det de måtte ha igjen av pils for å unngå kaos og søkkville tilstander før de bryter ut i en knallversjon av Gimme Back My Bullets. Wow.decibelius skrev:The Bottle Rockets - 24 hours a day.
"Can't go West, can't go East, I'm stuck in Indianapolis with a fuel pump that's deceased... Is this Hell or Indianapolis?"