Jeg er utrolig skuffet over 'are the roaring night.' Deres forrige langspiller; 'are the dark horse' er så utrolig mye bedre at man kan lure på om de i det hele tatt har vært ved bevissthet.Townes skrev:
The besnard lakes are the roaring night
Sliter med å høre det store i dette altså...
Det vil alltid være enklere å polarisere og marginalisere enn å faktisk dele av seg selv i form av musikk/lydsnakk. Slik er nå engang livet.baluba skrev:Og pt tipper jeg at OT har flere ganger større aktivitet enn alle musikktrådene tilsammen.
Jeg gråter meg i søvn hver natt, etter at jeg har bedt en aftenbønn for alle ateister på HFS' sjeler. ;DRoberten skrev:Det vil alltid være enklere å polarisere og marginalisere enn å faktisk dele av seg selv i form av musikk/lydsnakk. Slik er nå engang livet.baluba skrev:Og pt tipper jeg at OT har flere ganger større aktivitet enn alle musikktrådene tilsammen.
Skal man legge seg ned og gråte ?
Slettes ikke.
Man kan for eksempel fyre i ovnen og danse rundt på stuegulvet med et glass Riesling og synge med på denne http://open.spotify.com/track/24Xzy9LrLZsWW0vfHAj4Yy
eller denne http://open.spotify.com/track/7EPHdNMQA9R2wrMrEWfcKW
du trenger ikke bruke energien på aftenbønn for meg. Vinylguden gjør meg fast og sterk.baluba skrev:Jeg gråter meg i søvn hver natt, etter at jeg har bedt en aftenbønn for alle ateister på HFS' sjeler. ;D
Beklager, men jeg får ikke sove før jeg har gjort det. Om det mot all formoding skulle medføre ubehagelig behagelige omgivelser med skjønn korsang i evigheten får du ha meg unnskyldt... ;DErosLoveking skrev:du trenger ikke bruke energien på aftenbønn for meg. Vinylguden gjør meg fast og sterk.baluba skrev:Jeg gråter meg i søvn hver natt, etter at jeg har bedt en aftenbønn for alle ateister på HFS' sjeler. ;D
Faèn, det var godt å høre at det ikkje bare er meg... Har begynt å betvile min egen gode smak ved enkelte tilfeller i det siste. Det hender et unsiont anmelderkorps er helt fra seg av begeistring over ting eg ikkje fatter ka som er bra med...Roberten skrev:Jeg er utrolig skuffet over 'are the roaring night.' Deres forrige langspiller; 'are the dark horse' er så utrolig mye bedre at man kan lure på om de i det hele tatt har vært ved bevissthet.Townes skrev:
The besnard lakes are the roaring night
Sliter med å høre det store i dette altså...
Den kan du høre her: http://open.spotify.com/album/7xreY0UQ9WW72U3XaVkUXS
Jeg hører på denne
Riktignok fra harddisk, men man kan også høre på den her: http://open.spotify.com/album/6mKU4mCwPxx6hxSnu6zeGo
Hvordan er kvaliteten på vinylen? Mitt eks hadde en fin første side mens side 2, 3, og 4 hadde svak men konstant støy i venstre kanal.Townes skrev:
Omsider dumpa feitaboogieultrasuperdupergigamegadeluxe utgåva av vinylen ned i postkassen, så ventetida er over (Har kunnet høre den nokså lenge, men vært disiplinert som faèn for en gangs skyld)
Kun snurret LP 1 til nå, og er positivt overrasket / lettet! Har faktisk trua på dette, sjøl om mange pålitelige kompiser har vært nokså avmålt.
Glede seg til fortsettelsen (blir tidlig kveld for kid'n)
Nå spilte jeg på forholdsvis moderat volum for ikke å vekke den lille, men for meg virket samtlige fire sider lytefrie.Wergeland skrev:Hvordan er kvaliteten på vinylen? Mitt eks hadde en fin første side mens side 2, 3, og 4 hadde svak men konstant støy i venstre kanal.Townes skrev:
Omsider dumpa feitaboogieultrasuperdupergigamegadeluxe utgåva av vinylen ned i postkassen, så ventetida er over (Har kunnet høre den nokså lenge, men vært disiplinert som faèn for en gangs skyld)
Kun snurret LP 1 til nå, og er positivt overrasket / lettet! Har faktisk trua på dette, sjøl om mange pålitelige kompiser har vært nokså avmålt.
Ja, det er noe helvetes drit. Hele batchen er feilpresset. Jeg venter på repress av den amerikanske utgaven.Townes skrev:Nå spilte jeg på forholdsvis moderat volum for ikke å vekke den lille, men for meg virket samtlige fire sider lytefrie.Wergeland skrev:Hvordan er kvaliteten på vinylen? Mitt eks hadde en fin første side mens side 2, 3, og 4 hadde svak men konstant støy i venstre kanal.Townes skrev:
Skal se om eg rekker gi den en snurr til i løpet av kvelden.
Wergeland: No satte eg på side 2, og jo det er faktisk en svak konstant støy i venstre kanal. Helvetes drit. La ikkje merke til det første gangen, då surret eg rundt og gjorde alt mulig annet samtidif.
Wergeland skrev:Ja, det er noe helvetes drit. Hele batchen er feilpresset. Jeg venter på repress av den amerikanske utgaven.Townes skrev:Nå spilte jeg på forholdsvis moderat volum for ikke å vekke den lille, men for meg virket samtlige fire sider lytefrie.Wergeland skrev:Den bør vi som bladde opp USD 100 (incl. shipping) få temmelig rabbatert... Makan.Townes skrev:
Hvordan er kvaliteten på vinylen? Mitt eks hadde en fin første side mens side 2, 3, og 4 hadde svak men konstant støy i venstre kanal.
Skal se om eg rekker gi den en snurr til i løpet av kvelden.
Wergeland: No satte eg på side 2, og jo det er faktisk en svak konstant støy i venstre kanal. Helvetes drit. La ikkje merke til det første gangen, då surret eg rundt og gjorde alt mulig annet samtidif.